شناسهٔ خبر: 46083383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فنونی‌زاده: گلزنی همچنان یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس است/ گل‌محمدی مراقب «مهره‌سوزی» باشد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی‌ها کماکان گل نمی‌زند یا کم گل‌ می‌زند و این موضوع همچنان یکی از معضلات اصلی تیم است.

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی متعادل و حق دو تیم یک امتیاز بود،‌ چون روی دروازه‌ها حمله‌ چندانی نشد و بازی بیشتر در وسط زمین جریان داشت. بازی در این مسابقه مقداری گره خورد و از آن طرف صنعت نفت با دفاع بسته خوب کار کرد. یک امتیاز در این بازی حق دو تیم بود. 

وی عنوان کرد: شرایط آب‌و‌هوایی و وضعیت زمین هم روی بازی پرسپولیس تاثیر‌گذار بود. زمین ورزشگاه تختی شرایط ایده‌آلی نداشت و این وضعیت برای تیمی مثل پرسپولیس که روی زمین بازی می‌کند، کار را سخت می‌کند. پرسپولیس چند بازی است که بدون مهاجم نوک بازی می‌کند و این مسئله به تیم ضربه زده است.  مهدی عبدی مهاجم شش‌دانگی است و گل‌های بین‌المللی و مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده و یحیی گل‌محمدی می‌تواند به او فرصت دوباره و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

فنونی‌زاده با بیان اینکه «اینکه پرسپولیس در بازی‌ها کماکان گل نمی‌زند یا اینکه کم گل‌ می‌زند و یکی از معضلات اصلی تیم است» گفت: در برخی از پست‌ها که بازیکنان پرتعدادی حضور دارند، باید بازیکنان به صورت چرخشی به کار گرفته شوند. کمال کامیابی‌نیا در بازی‌هایی که حضور داشت خیلی عالی کار می‌کرد ولی اینکه به یکباره بیرون بنشیند کار را برای او سخت می‌کند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: در خط حمله نیز همینطور است. اگر آل‌کثیر و مغانلو حضور داشته باشند ممکن است عبدی نیمکت‌نشین محض شود و این موضوع باعث می‌شود مهره‌سوزی اتفاق بیفتد و گل‌محمدی باید مراقب باشد. مهدی ترابی نیز با بازگشتش به ترکیب احتمالا امید عالیشاه یا احسان پهلوان را به نیمکت می‌برد. در این شرایط کادر فنی می‌تواند با ظرافت خاصی از همه بازیکنان آماده‌اش استفاده کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما