شناسهٔ خبر: 46083261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دستگیری سارق تحت تعقیب در مرودشت

خبرگزاری ایسنا

یک زن که به دلیل ارتکاب سرقت در استان‌های مختلف تحت تعقیب بود، توسط ماموران آگاهی شهرستان مرودشت در استان فارس، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت یکشنبه ۱۷ اسفند به خبرنگاران گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر حضور یک سارق تحت تعقیب در محدوده استحفاظی این شهرستان، شناسایی و دستگیری او در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فرشید زینلی ادامه داد: ماموران آگاهی مرودشت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد این سارق در سطح شهر را شناسایی کرده و او را طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.

زینلی با بیان اینکه خودروی این فرد تحت تعقیب نیز توقیف شد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته، با بیهوش کردن او، خودرو را در شیراز به سرقت برده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به استفاده این سارق از هویت جعلی، گفت: پس از استعلام، مشخص شد که فرد دستگیر شده از طرف مراجع قانونی و انتظامی استان‌های سمنان و همدان، تحت تعقیب است.

زینلی خاطرنشان کرد که پس از تشکیل پرونده، سارق دستگیر شده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان فارس در شیراز، منتقل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما