شناسهٔ خبر: 46082968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری بیش از ۲۶ میلیارد تومان کمک کردند

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: مردم استان ۲۶ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند و امیداوریم تا سال نو همچنان مردم نیک سرشت کرمانشاه در قالب پویش «عید برای همه» به نیازمندان کمک کنند.

صاحب‌خبر -

«محسن رخصی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان از این کمک ها نقدی و مابقی به صورت غیرنقد و در قالب لباس، وسایل ضروری زندگی و موادغذایی به نیازمندان اهدا شده‌ است.

او با بیان اینکه این کمک ها هم اکنون در حال توزیع در میان خانوارهای نیازمند از پیش شناسایی شده ‌است، گفت: امسال جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه درگاه‌های این نهاد همچنان آماده دریافت کمک های مردمی در آستانه سال نو است، افزود: جمع آوری و توزیع کمک‌های نیکوکاران تا عید نوروز همچنان ادامه دارد و خیران نیک اندیش از طریق واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی و شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می توانند در شادی نیازمندان در آستانه سال نو سهیم شوند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما