شناسهٔ خبر: 46082526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیبو کورتوا:

از یک سونامی در رئال جان سالم به در بردم ولی.....

گلر بلژیکی رئال از اینکه عنوان بهترین لژیونر کشورش را تصاحب نکرده ناراحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تابستان 2019 با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد اما فصل نخست او در این باشگاه ناامیدکننده بود. بین کورتوا و کیلور ناواس اختللافاتی وجود داشت و در نهایت گلر کاستاریکایی ترجیح داد به پی اس جی ملحق شود.

کورتوا فصل قبل ستاره بی چون و چرای رئال مادرید بود و توانست با کسب عنوان زامورا یعنی بهترین دروازه بان فصل لالیگا نقش مهمی در قهرمانی لالیگای رئال داشته باشد اما این روملو لوکاکو بود که بهترین لژیونر سال 2020 بلژیک برگزیده شد.

 

 

 

 

کورتوا از این مساله گلایه دارد. او به نشریه "HLN" گفت:« من از یک سونامی بزرگ در رئال مادرید جان سالم به در بردم ولی آنالیزورها مرا نادیده گرفتند و جایزه بهترین لژیونر بلژیک را به لوکاکو دادند.

به نظر می رسد کاری که من در رئال انجام می دهم، عادی است. وقتی در اتلتیکو بودم، به شدت مورد تمجید رسانه های بلژیکی قرار می گرفتم اما انگار بازی در بزرگترین باشگاه جهان و در بالاترین سطح فوتبال کار خیلی خاصی نیست. در اسپانیا و دیگر کشورهای جهان بیشتر قدر مرا می دانند تا در کشور خودم.»

 

 

 

 

کورتوا ادامه داد:« نمی گویم جایزه حق لوکاکو نبود ولی قطعا من هم شایسته بودم. واقعا مسخره است که در بلژیک برای کاری که من انجام می دهم، ارزش زیادی قائل نیستند. اگر مرا به خاطر غیبت در چند اردوی تیم ملی مقصر می دانند، باید بگویم که مصدوم بودم و این خیلی ساده است که وقتی مصدوم هستید، نمی توانید تیم ملی کشورتان را همراهی کنید.»

 

نظر شما