شناسهٔ خبر: 46082525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بی ثمرترین کارت قرمز فوتبال اروپا (عکس)

پائولو اوتاویو مدافع برزیلی ولفسبورگ یکی از بی موردترین کارت های قرمز اروپا را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا، شب گذشته ولفسبورگ در استادیوم راین نکر آرنا به مصاف میزبان خود هوفنهایم رفت که در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک آبی پوشان هوفنهایم به پایان رسید هر چند تکل عجیب و بلند اوتاویو در ثانیه های پایانی این دیدار خبرساز شد.


در حالیکه هوفنهایم با گل های کریستوف بومگارتنر و آندری کراماریچ در مقابل تک گل واوت وخورشت از ولفسبورگ پیش بود، تیم مهمان روی آخرین فرصت خود برای به ثمر رساندن گل تساوی با یازده بازیکن درون محوطه جریمه هوفنهایم به دنبال زدن گل تساوی بود.


کرنر بدست آمده در دقیقه 90+4 برای ولفسبورگ باعث شد تا کوئن کاستیلز سنگربان بلژیکی این تیم برای زدن ضربه سر و افزایش بار هجومی تیمش از دروازه بیرون آمده و درصدد زدن گل تساوی برای تیمش باشد. اما کرنر ارسالی به روی دروازه هر چند نصیب بازیکنان ولفسبورگ شد ولی تعدد مدافعین باعث شد تا توپ از محوطه جریمه دور شود.


در این لحظه، موناس دابور مهاجم هوفنهایم که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، از پشت محوطه جریمه خودی صاحب توپ شد و به سرعت به سمت دروازه ولفسبورگ هجوم برد. تلاش های سنگربان جلو کشیده مهمان برای تصاحب توپ دابور بی نتیجه بود و در حالیکه او با دروازه خالی مواجه بود، ناگهان با تکل عجیب و دوپای پائولو اوتاویو پشت محوطه جریمه متوقف شد.

 

 

 

 

 


هر چند که تعلل عجیب دابور در باز کردن دروازه خالی جای سوال داشت اما تکل بلند اوتاویو باعث شد این بازیکن سرنگون شده و دروازه خالی ولفسبورگ برای بار سوم باز نشود. تکلی که با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت هوفنهایم نیز مواجه شد و مارکوس اشمیدت داور بازی با کارت قرمز مستقیم اوتاویو را از زمین مسابقه اخراج کرد.


تکل عجیب اوتاویو زمانی رخ داد که در دقیقه 94 شکست تیم او قطعی بود و او با کارت قرمزی که دریافت کرد، تنها بازی بعدی تیمش را از دست داد و شاید به دلیل این تکل خشن، با محرومیت نیز مواجه شود.


حرکت اوتاویو در فضای مجازی نیز واکنش های زیادی داشت. برخی از کاربران معتقد بودند با توجه به قطعی بودن شکست ولفسبورگ، این بازیکن نیازی به این تکل نداشت و حتی کاربری در این زمینه نوشته است: کارت قرمز اوتاویو مهم نیست، او باید به زندان محکوم شود!


کاربر دیگری نیز نوشته است: مهاجم هوفنهایم سزاوار این تکل بود. چرا که او مدت زمان طولانی برای باز کردن دروازه خالی تلف کرد. یک کاربر دیگر نیز نوشته است: من به تکل اوتاویو امتیاز می دهم. بازیکن مهاجم حدود 3 ساعت زمان داشت تا توپ را شوت کند ولی اینکار را نکرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما