شناسهٔ خبر: 46081862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با حضور حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز، باقری نماینده دفتر مشترک وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع روز یکشنبه 17 اسفندماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با حضور حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز، باقری نماینده دفتر مشترک وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع روز یکشنبه 17 اسفندماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
پس از استماع سخنان و برنامه های کاندیداهای مجمع، رضا سلطانی، حامد احمدیان، فرزین دبیری، ایوب کنگری و آرش مهدی پناه انصراف خود را اعلام کردند و انتخابات با حضور 2 کاندیدا برگزار شد.
پس از پایان رای گیری، رضا نوبهار با 9 رای توانست به مدت 4 سال ریاست هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی را عهدار شود.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سخنان خود در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان گفت: از عملکرد هیات قبلی تنیس روی میز رضایت چندانی نداریم و از رئیس منتخب می خواهم با خردجمعی و تعامل با ورزشکاران و مربیان موجب پیشرفت آن شود.
بهتاج ادامه داد: به عنوان خادم ورزش استان از شما می خواهم، افراد شایسته را در تنیس روی میز بیاورید و از توانایی های آنها استفاده کنید تا از نتایج و مزایای این اتحاد و همدلی، قهرمانان و ورزشکاران تان و خانواده تنیس روی میز استان بهره مند شوند.

حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: با وجود تلاش‌های 4 سال گدشته، رضایت چندانی از ارتقای سطح آن در فدراسیون وجود ندارد در حالی که حمایت از ورزشکاران و مربیان استانهای مختلف از سوی فدراسیون انجام می‌گیرد چرا که نگاه ویژه ای به شهرستانهای سراسر استان وجود دارد.
نائب رئیس مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان گفت: از انشقاق در بین نیروهای تنیس روی میزی استان ناراحتیم و علاقه مندیم که اتحاد و دوستی شکل بگیرد.
او ادامه داد: از اعضای مجمع در بدنه هیات استفاده کنید و توانمندتر از گذشته به توسعه و ارتقا بپردازید تا از حمایت‌های فدراسیون و اداره کل بهره مند شوید.
حبیب زاده اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در صنعت استان آذربایجان شرقی مس توانید از حمایت‌های آنها در قالب اسپانسرهای ورزشی سود ببرید.

نظر شما