شناسهٔ خبر: 46081632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دالاهو:

مشارکت در انتخابات اقتدار و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: مشارکت در انتخابات سال ۱۴۰۰، اقتدار و ضریب امنیت ملی را افزایش داده و موفقیت در سیاست خارجی را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

 کرم محمدی روز یکشنبه در همایش وحدت با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سادات اهل حق و علمای شیعه و سنی در سرسرای تبلیغات اسلامی دالاهو افزود: نقش، اهمیت و جایگاه رای مردم در افزایش ضریب امنیت ملی، توفیق در عرصه سیاست خارجی و گشایش اقتصادی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست.  
وی اظهار داشت: دالاهو همواره بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داده است.  
فرماندار دالاهو گفت: از سادات اهل حق، روحانیت شیعه و سنی انتظار می رود در خصوص مشارکت همه جانبه مردم در عرصه تعیین سرنوشت،  مانند همیشه پیش قدم باشند.
محمدی ادامه داد: وحدت و انسجام همه اقشار و مذاهب، تضمین کننده عزت و سرافرازی ایران است و قانون مداری، بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات را وظیفه حتمی خود می دانیم.
او در ادامه گفت:در زمینه عمران و خدمات شهری و روستایی، امور آب، ایجاد اشتغال،  بهداشت و درمان و شبکه مدرن فاضلاب، بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شده است.  
وی اضافه کرد: اختصاص این اعتبار در دولت تدبیر و امید در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه و جنگ نابرابر اقتصادی بوده و در حالی که در دولت های گذشته درآمد فروش نفت بیش از یکصد میلیارد دلار بود در این دولت برخی مواقع درآمد سالیانه دولت به ۲ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.
او ادامه داد: مسایل، موانع و مشکلاتی فراروی مردم شهرستان دالاهو در حوزه راه های مواصلاتی، آب شرب و گازکشی قرار دارد که با پیگیری های استاندار جهادی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درصدد رفع آن ها هستیم.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد آینده برگزار می شود.

نظر شما