شناسهٔ خبر: 46077650 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درخواست کیم جونگ اون از مقامات محلی حزبی برای دستیابی به تغییرات روشن

فرزانه جوادی

رسانه دولتی کره گزارش کرد کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی هنگام خاتمه کارگاهی با دبیران منطقه‌ای حزب کارگر، از مقامات محلی حزب خواسته به "تغییرات و موفقیت‌های روشن" که می‌تواند مورد استقبال مردم قرار گیرد، دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، به گفته خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، این کارگاه ۴ روزه که در نوع خود اولین است، روز شنبه به پایان رسید و در آن در مورد راه‌های اجرای توسعه اقتصادی و دیگر اهدافی که طی کنگره حزب در ژانویه مطرح شده بود، بحث و گفت‌وگو شد.

KCNA اعلام کرد، کیم ضمن درخواست مشتاقانه از آن‌ها برای بدل شدن به خادمان واقعی مورد پذیرش مردم، در مسیر خدمت به مردم شریف کره شمالی، اولین دوره کوتاه برای دبیران ارشد کمیته‌های حزب شهر و شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

کیم از دبیران خواست به "طرز فکر مردم اهمیت دهند" و نقش راهبری توسعه شهرها و شهرستان‌ها را ایفا کنند تا موجب "تغییرات و موفقیت‌های روشنی شوند که مورد استقبال و فهم مردم قرار گیرد".

وی همچنین از دبیران حزبی خواست وظایف خود را "در هر شرایطی بدون شکست" انجام دهند و گفت مردم و دیگر مقامات نظاره‌گر آن‌ها خواهند بود و به دنبال برگزاری اولین کارگاه، از مقامات انتظارات بالاتری دارند.

در همین حال، "جو یونگ-وان"، مقامی که تصور می‌شود مشاور ارشد کیم است و در کنگره ماه ژانویه حزب به جایگاه شماره ۳ ارتقا پیدا کرده، یک سخنرانی با تأکید بر اصول و نظم به مقامات حزب محلی ارائه داد.

خبرگزاری مرکزی کره پیش‌تر به جو یونگ-وان تحت عنوان مقام "با مسئولیت امور سازمانی" اشاره کرد که نخستین تأیید در مورد جایگاه اخیر حزبی او به شمار می‌آید.

انتهای پیام

نظر شما