شناسهٔ خبر: 46076617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دخه‌آ گزینه نخست پوچتینو برای جانشینی ناواس

باشگاه پاریسن‌ژرمن به شدت به دنبال جذب سنگربان ۳۰ ساله و اسپانیایی تیم منچستریونایتد است. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مدیران باشگاه منچستریونایتد در اندیشه فروش داوید دخه‌آ در تابستان آینده هستند و سران این باشگاه در نظر دارند روی دین هندرسون، دروازه‌بان انگلیسی خود برای طولانی‌مدت حساب باز کنند؛ از این‌رو احتمال دارد در پایان فصل جاری دخه‌آ را در لیست فروش بگذارند.

از همین رو «سان» مدعی شد مائوریسیو پوچتینو درظر دارد در تابستان دخه‌آ را جایگزین کیلور ناواس، گلر باتجربه و کاستاریکایی پاریسن‌ژرمن کند. همچنین پوچتینو به جز دخه‌آ، هوگو لوریس سنگربان کهنه‌کار و فرانسوی تاتنهام را نیز در بین گزینه‌های مدنظرش دارد.

دخه‌آ ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در ۴۳۴ بازی در درون دروازه شیاطین سرخ ایستاده و به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، سه قهرمانی در جام خیریه و یک قهرمانی در لیگ اروپا کمک کرده است.

این دروازه‌بان اسپانیایی که تا سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۵ میلیون یورو تخمین زده شده است، در سال ۲۰۱۵ بحث پیوستنش به رئال مادرید مطرح بود که در نهایت این انتقال عملی نشد.
انتهای پیام/

نظر شما