شناسهٔ خبر: 46076343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آقاجانپور: سربازی فرصت شکوفایی استعداد جوانان است

محمدرضا نورمحمدیان

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد که سربازی فرصت شکوفایی استعداد جوانان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز این وزارتخانه که در مرکز همایش امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه الگوی جوانان ما حضرت علی اکبر (ع) است، اظهار کرد: به فرموده امام حسین (ع) شبیه ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) حضرت علی اکبر بودند و کسانی می‌توانند شبیه این عزیزان باشند که دارای ویژگی های خاص اخلاقی و انسانی از جمله راستگویی و صداقت باشند.

وی امانت داری را یکی دیگر از ویژگی های دیگر پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد و گفت: امروز حکومت اسلامی امانتی الهی است که خداوند به ما داده است؛ لذا مسئولان باید در نگهداری از آن بکوشند. امروز سربازان و فرزندان این مرز و بوم نیز امانتی در دست ما هستند که بر ماست در نگهداری و بسترسازی رشد و نمو این عزیزان تلاش کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: همه کسانی که وارد دوره سربازی در نیروهای مسلح می شوند با عزت و افتخار با آنها برخورد می شود؛ زیرا دفاع از کشور و نظام اسلامی از قداست خاصی برخوردار است.

آقاجانپور با بیان اینکه «بزرگان دین ما یک شب نگهبانی را ارزشمند تر از سالها عبادت دانستند» اظهار کرد: فرصت سربازی مهلت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی های جوانان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما