شناسهٔ خبر: 46075947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پشت خط بودم و پنالتی نبود

امیرحسین کریمی:نعمتی تنها نگرانی ماست

امیرحسین کریمی بازی خوبی در مقابل پیکان از خود ارائه داد و در پیروزی تیمش نقش مهمی را ایفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، شهر خودرو در روز درخشش امیرحسین کریمی توانست سه امتیاز خانگی را کسب کند این بازیکن در مورد پیروزی مقابل پیکان به خبرنگار ما گفت: با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم و در تمام طول بازی خیلی زحمت کشیدیم و خوشحالم که این برد اتفاق افتاد.


او که یک پاس گل داد و  بر روی گل دیگر هم تاثیرگذار بود در این مورد ادامه داد: همه اینها تلاش بچه‌ها بود. بچه‌ها هم یکدل شده بودند و قبل از بازی مسئولان شهرداری اداره ورزش و جوانان مشهد با ما دیدار داشتند و با  تلاش آنها بود که بچه‌ها روخیه گرفتند تا خدا را شکر نتیجه بگیریم و فشار  از روی آقای رحمتی و کل تیم برداشته شود. آقای رحمتی واقعی تلاش کرد.


هافبک شهر خودرو درباره اعتقاد  پیکانی ها  مبنی بر اینکه یک پنالتی به نفعشان گرفته نشده گفت: تصاویر تلویزیونی از بالا گرفته میشود ولی  من خودم پشت خط بودم و  فکر می کنم خطا بیرون از خط بود و من هم اعتراض کردم و خدا را شکر داور  چهارم صحنه را دید و اشتباهی پنالتی گرفته نشد.


وی در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن در جام حذفی گفت: هر در حال ذوب آهن ماشین سازی را برد و شرایط روحی اش بهتر شد  ولی ما هم در مسیر قهرمانی در جام حذفی قدم برمی داریم و با قدرت جلو می رویم .


کریمی در مورد مصدومیت هم تیمی اش  در پایان افزود:  تنها نگرانی که داریم علی نعمتی است. مردم دعا کنند که سالم برگردد، گویا کمی گردنش درد می کند و بینی اش به مشکل خورده است. دعا میکنیم که مسئله حادی نباشد و زودتر  در کنار ما بازی کند زیرا مهره تاثیر گذاری است.

نظر شما