شناسهٔ خبر: 46072062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تصویر لباس وحید امیری متعلق به چه کسی بود؟

روز گذشته وحید امیری، بازیکن تیم پرسپولیس پیش از زمان بازی با صنعت نفت آبادان پیراهنی بر تن داشت که تصویر یک شهید بر آن نقش بسته بود. اما این شهید چه کسی بود؟ تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: روزگذشته مصادف با ۱۶ اسفند وحید امیری بازیکن خرم‌آبادی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت آبادان پیراهنی بر تن داشت که عکس یک شهید لرستان بر روی آن نقش بسته بود.  
 
تصویر لباس وحید امیری متعلق به که بود؟
 
اقدام امیری مورد توجه مخاطبان فضای مجازی در لرستان قرار گرفت.  
 
این تصویر مربوط به سردار شهید علی کوشکی است که سال ۱۳۶۶ و در روز ۱۶ اسفند در ۹ ریان حمله موشکی رژیم بعث به مقر فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل در پادگان امام حسین به شهادت رسید.  
 
شهید کوشکی سال ۱۳۳۳ در خرم‌آباد متولد شده بود و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی در راستای صیانت از کیان دین و میهن راهی جبهه‌ها شد.  
 
فرماندهی پادگان آموزشی مالک اشتر و مسئول تربیت بدنی سپاه استان لرستان از جمله مسؤولیت‌های شهید کوشکی است.  
 
تصویر لباس وحید امیری متعلق به که بود؟
 
تصویر لباس وحید امیری متعلق به که بود؟
 
یکی از همرزمان و دوستان شهید کوشکی در مورد پادگان موشک‌باران پادگان امام حسین در روز ۱۶ اسفند می‌گوید: پادگان امام حسین (ع) بودیم. ساعت ۹ صبح بود. شهید کوشکی با آن چهره صادق و مهربانش پیشم آمد و گفت کلید حمام را می‌خواهم، به او گفتم حمام این وقت صبح؟ در جوابم گفت می‌خواهم یک غسل انجام دهم. کلید را به او دادم، بعد از نیم ساعت کلید را آورد و با آرامشی خاص تشکر کرد و گفت رحمت به روح پدر و مادرت، به این می‌گن یک غسل خصوصی شهادت، و رفت. من هم برای یک ماموریت داخل شهری که رفته بودم بعد از نماز برگشتم بچه‌ها گفتند حمله موشکی به پادگان باعث شهادت علی شهید شده است. عجیب به فکر رفتم و به بچه‌ها گفتم علی همان صبح شهید شده بود.  
 
 
در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والا مقام نیز اینچنین آمده است: «به امید آنکه حزب الهیون آهنگ برادری را هرچه رساتر سر دهند و راه خونین سینه سرخان مهاجر را ادامه داده تا در سراسر عرصه‌های پیکار با کفرپیشگان پیروز و سرافراز باشند.»
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما