شناسهٔ خبر: 46071278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ژیمناستیک‌کاران فارس در مسابقات قهرمانی جوانان کشور درخشیدند

مسئول کمیته هنری ژیمناستیک استان فارس از کسب دو مدال طلای مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۰۸
کد خبر ۷۶۸۸۶۱۳
دانلود PDF

مسئول کمیته هنری ژیمناستیک استان فارس از کسب دو مدال طلای مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  ژیمناستیک‌کاران استان فارس با کسب دو مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان کشور افتخار آفریدند.

فریدون کوچکی عنوان کرد: در مسابقاتی که به مناسبت دهه مبارک فجر به‌صورت مجازی و با شرکت ۴۳ ورزشکار در ۶ وسیله ورزشی ژیمناستیک شامل زمینی، خرک حلقه، دارحلقه، پرش خرک، پارالل و بارفیکس برگزار شد، ورزشکاران از ۱۶ استان کردستان، مازندران، هرمزگان، لرستان، آذربایجان شرقی، قزوین، یزد، تهران، کرمان، البرز، فارس، مرکزی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی مورد قضاوت داوران بین‌المللی قرار گرفتند.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها ناصر گلچین، داور برجسته استان فارسی نیز در کنار دیگر داوران کشور به بررسی ویدئو‌های ارسالی پرداخت.

کوچکی با بیان اینکه ورزشکاران استان فارس از سطح قابل قبولی در مسابقات ملی و بین‌المللی برخوردارند، ابراز امیدواری کرد شاهد مدال آوری بیشتر این قهرمانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

در این مسابقات محمدخالد شبانی از شهرستان نی‌ریز که پیش از این زیر نظر آقای مجید قنبری و در دو سال اخیر زیر نظر آقای شاهسونی فعالیت کرده است، در حرکات زمینی و حسین قانع از شهرستان شیراز در رشته خرک زمینی زیر نظر آقای فریدون کوچکی در باشگاه حسین اعظمی شیراز به تمرین می‌پردازد.

همچنین شایان ذکر است که دختران فارس نیز در مسابقه قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک (ایروژیم) در استان که به‌صورت مجازی در چهار گروه سنی با حضور شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب و کازرون برگزار شد، درخشیدند.

این مسابقات با حضور ۲۲ شرکت‌کننده در تالار ژیمناستیک استاد اعظمی شیراز با حضور داوران، ماریا قره‌چه و لیلا فیلی داوری شد و در گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال مقام اول به ستایش حسین‌پور از شیراز، مقام دوم به فرنیا مصلحی از فسا و مقام سوم مشترک به مریم کیانی از داراب و باران جعفری از کازرون رسید.

در گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال مقام اول به هستی آریان و پارمین جامعی هر دو از شیراز، دوم به تانیا رضایی و مهسا لطیف هر دو از شیراز و مقام سوم به مریم گنجی‌خواهان از داراب و آتنا حاجی وندی از شیراز رسید.

در گروه سنی ۱۵ سال به بالا نیز مقام اول به زینب مرتضوی از شیراز، مقام دوم به نوشین حاتمی از کازرون و مقام سوم مشترکا به شقایق عسکری از داراب و راضیه حاجی‌زاده از فسا اهدا شد.

گفتنی است سایت هیات ژیمناستیک فارس به نشانی www.farsgymnastic.ir از این پس با ارائه اخبار و اطلاعات لازم درباره فعالیت‌های این مجموعه و نیز موفقیت‌های کسب‌شده از سوی ورزشکاران، همچنین ارائه برنامه‌ها در خدمت علاقه‌مندان به این رشته، ورزشکاران و اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/ 

نظر شما