شناسهٔ خبر: 46067007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تضمینی برای ادامه روند صعودی بیت کوین نیست

کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال با بیان اینکه برای ادامه روند صعودی بیت کوین تضمینی وجود ندارد، گفت: نوسانات بازار در روز‌های گذشته برای رسیدن به نقطه تعادلی ادامه خواهد داشت، اما نمی‌توان افزایش و یا کاهش آن را به صورت دقیق پیش بینی کرد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
صالح عبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نوسانات بازار ارز دیجیتال، اظهار کرد: افزایش قیمت بیت کوین در هفته‌های گذشته به دلیل هیجانات ورود شرکت‌های بزرگ مانند تسلا قرار گرفته و به نوعی می‌توان گفت که در بازار شاهد بالارفتن غیرواقعی قیمت‌ها بودیم.

این کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال با بیان اینکه بازار در حال تنظیم خود است، تصریح کرد: نوسانات بازار در روز‌های گذشته برای رسیدن به نقطه تعادلی ادامه خواهد داشت، اما نمی‌توان افزایش و یا کاهش آن را به صورت دقیق پیش بینی کرد.
 
 
وی با بیان اینکه بازار ارز‌های دیجیتال حوزه‌ای دانش‌محور است، افزود: بازار ارز‌های دیجیتال از تصمیمات دولت‌ها تاثیر نمی‌پذیرد و تنها عرضه و تقاضا بر این بازار اثرگذار است به همین دلیل توصیه می‌شود کسانی که شناختی از شرایط اقتصاد جهانی ندارند، به این بازار ورود نکنند.

عبادی عنوان کرد: همانطور که اشاره شد حوزه رمز ارز به دلیل ماهیت مستقل خود، از تصمیمات نهاد‌های قانونی تاثیرپذیر نیست و بانک مرکزی باید به جای ایجاد محدودیت برای تبادل ارز‌های دیجیتال به سمت آگاهی رسانی در این بخش باشد.

این کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال عنوان کرد: اقدام بانک مرکزی برای ایجاد ارز دیجیتال هیچ ارتباطی به ارز‌هایی مانند بیت کوین ندارد، طرح بانک مرکزی ایجاد ارز دیجیتال بر پایه ریال است که می‌تواند باعث سهولت در تبادلات مالی خرد باشد.

وی افزود: در خصوص پیش بینی ادامه روند صعودی ارز‌های دیجیتال نمی‌توان تضمینی ارائه داد و اما سرمایه گذاری با نگاه بلندمدت می‌تواند گزینه بهتری برای حضور در این بازار است.

عبادی در پایان گفت: سرمایه گذاری در بازار ارز مانند هر بازار دیگر نیازمند آگاهی به شرایط آن است این دانش برای بازار‌های ارز‌های دیجیتال به دلیل نداشتن متولی رسمی باید با دقت بیشتری صورت گیرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما