شناسهٔ خبر: 46066672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

توقف صدرنشین، برد استقلال و سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل صنعت‌نفت‌آبادان به تساوی بدون گل رضایت داد و استقلال با یک گل بر فولاد خوزستان غلبه کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، صنعت‌نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صدرنشین پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی صفر به صفر به اتمام رسید.

«امیر عرب‌براقی» با کمک‌های «علیرضا مرادی» و «محمدرسول ذورقی» قضاوت دیدار را برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که پرسپولیس در این دیدار نتوانست از «مهدی ترابی» به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی داخلی استفاده کند.

پرسپولیس با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر است و نفت آبادان هم به امتیاز ۲۴ رسید.

ترکیب صنعت‌نفت

حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، حکیم نصاری، مهدی حنفی، عبدالله ناصری (مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید و رضا خالقی‌فر

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی (محمد مهدی مهدی‌خانی)، سیامک نعمتی (مهدی عبدی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری
 
فرهاد مجیدی با پیروزی شروع کرد
تیم فوتبال استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» سرمربی جدید خود، در دیدار خانگی مقابل فولادخوزستان به برتری یک به صفر دست یافت تا دوباره به جمع مدعیان لیگ برتر بازگردد.
 
عصر امروز (شنبه) در دیداری حساس از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت و با گلی که «ارسلان مطهری» از روی نقطه پنالتی به ارمغان آورد، به برتری یک بر صفر دست یافت.

استقلال با این پیروزی، ۳۰ امتیازی شد و رتبه سوم را حفظ کرد تا در روز بازگشت «فرهاد مجیدی»، دوباره مدعی شود. فولاد هم در امتیاز ۲۶ باقی ماند.

قضاوت بازی را «کمیل غلامی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «حسین مرادی» عهده‌دار بود.

در دقیقه ۸۰ «ارسلان مطهری» با خطای مدافع فولاد سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان دهد.

مطهری پشت توپ ایستاد و دروازه فولاد را گشود تا استقلال در آستانه یک پیروزی ارزشمند باشد.

در دقایق باقی مانده حملات پراکنده فولاد سودی نداشت تا مجیدی کارش را در استقلال با بُرد آغاز کند.

ترکیب استقلال
رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری (بابک مرادی)، احمد موسوی (فرشید باقری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند (محمدحسین مرادمند)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته (ارسلان مطهری) و مهدی قایدی (متین کریم‌زاده)

ترکیب فولاد
محسن فروزان، عارف آقاسی، وحید حیدریه (مهران درخشان‌مهر)، صالح حردانی، موسی کولیبالی، محمد میری (زبیر نیک‌نفس)، محمد آبشک، ساسان انصاری (محمدرضا عباسی)، آیاندا پاتوسی (صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده (حسین ابراهیمی) و لوسیانو پریرا
 
پیروزی ۶ تایی سپاهان بر آلومینیوم
تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۶ به یک آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد و هم امتیاز با پرسپولیس و تنها به واسطه تفاضل گل، در رتبه دوم جدول رده‌بندی جای گرفت.
 
نخستین برد تراکتور با خطیبی
تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران نیز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و برگزار کننده یکی از بازی‌های هفته هفدهم بودند که در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست پیدا کرد.
 
تساوی گل گهر با مس رفسنجان
در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر سیرجان به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر یعنی مس رفسنجان رفت که این مسابقات در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
شهر خودرو از سد پیکان گذشت
همچنین تیم شهرخودرو مشهد عصر امروز در آغاز رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر پیکان را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.
 
تساوی بدون گل سایپا و مسجد سلیمان
تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر ۲ تیم همچنان در حسرت برد در هفته‌های اخیر باقی بمانند.
 
غلبه ذوب آهن بر ماشین سازی تبریز
ذوب آهن در فولاد شهر اصفهان با ۲ گل تیم انتهای جدولیِ ماشین‌سازی تبریز را مغلوب کرد. مجتبی حقدوست و فرشاد محمدی مهر برای ذوب آهن گل زدند.

نظر شما