شناسهٔ خبر: 46065931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرتتا: پس در لیگ برتر چگونه پنالتی می گیرید؟

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال معتقد است یک پنالتی مسلم به سود تیمش مقابل برنلی گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در شرایطی با تساوی 1-1 در خانه برنلی متوقف شد که تک گل حریف روی اشتباه عجیب گرانیت ژاکا به ثمر رسید. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان مسابقه مدعی شد تیمش فرصت های زیادی را از دست داده و اینگونه نمی توان در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت.

 

میکل آرتتا گفت: "بازی کردن در خانه برنلی همیشه دشوار است. اما اگر شما قادر به استفاده از شانس های گلزنی مسلم خود نبوده، یک گل به حریف هدیه بدهید و یک پنالتی واضح نیز برای شما گرفته نشود، بازی کردن در لیگ برتر انگلیس دشوار خواهد بود.

 

 

وقتی در خانه برنلی بازی می کنید باید از موقعیت های خود استفاده کنید. وقتی این اتفاق رخ نداد دیگر لازم به بهانه گیری نیست و باید عملکرد خودتان را مورد تحلیل قرار دهید. ما باید در همان نیمه اول با دو یا سه گل از حریف پیش می افتادیم.

 

صحنه مشکوک نیمه دوم؟ من فکر می کنم این صحنه روشن و واضح بود و تصور می کنم هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. اگر این پنالتی نیست، فکر می کنم یک نفر باید توضیح دهد که در لیگ برتر چه صحنه هایی پنالتی گرفته می شود.

 

اشتباه گرانیت ژاکا روی گل برنلی؟ این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. ما این وظیفه را به برند لنو و هافبک های توپ نگهدار خود واگذار کرده ایم. روی صحنه گل ما نیز حرکت از سوی برند لنو آغاز شد و ما یک موقعیت دیگر نیز به همین شکل از دست دادیم. اگر بازیکنی هنگام بازی کردن اشتباه کند من همیشه از او حمایت خواهم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما