شناسهٔ خبر: 46064316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آلومینیوم اراک یک- سپاهان اصفهان ۶

نفس سپاهان پشت گوش پرسپولیس

شاگردان نویدکیا برد قاطعانه‌ای مقابل آلومینیوم اراک به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برد قاطعانه ای که مقابل آلومینیوم اراک در خانه رقیب به دست آورد، با پرسپولیس هم امتیاز شد. شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسیدند و 34 امتیازی شدند اما به خاطر تفاضل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماندند.

در دقیقه 15 این دیدار ارسال امید نورافکن از جناح چپ زمین به بعد از تیر دوم رفت و به سجاد شهباززاده رسید که پاس رو به عقب او و شوت سلمانی در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت زمینی، به راحتی دروازه آلومینیوم را باز کند.

12 دقیقه بعد نوبت به شهباززاده رسید تا دروازه آلومینیوم را باز کند. محمد محبی حرکت سریعی از جناح راست زمین انجام داد که شوت زمینی او از زاویه بسته با اشتباه حسین پورحمیدی در ادامه توسط توکلی از روی خط دروازه دفع شد، اما در ادامه توپ به خلعتبری رسید که پاس او به یاسین سلمانی و پاس این بازیکن را سجاد شهباززاده روی دفع اشتباه دروازه‌بان آلومینیوم تبدیل به گل کرد تا 15 گله شود. در دقایق پایانی نیمه اول پاس بلند آریاکیا از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان سپاهان را مهدی حسینی با فرار عالی و ضربه چیپ تبدیل به گل اول آلومینیوم کرد.

سپاهان نیمه دوم را هم با روندی هجومی آغاز کرد. دقیقه 49 ضربه ایستگاهی تماشایی محمدرضا خلعتبری دور از دستان پورحمیدی وارد دروازه شد و گل سوم سپاهان را به همراه داشت. دقیقه 60 سجاد گل چهارم را زد. در دقیقه 88 و 94 هم گل های دیگر توسط اسماعیلی فر به ثمر رسید تا آتش بازی سپاهانی ها تکمیل شود. بازیکنان آلومینیوم هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما خط دفاعی مستحکم سپاهان و واکنش های به موقع نیازمند باعث شد دروازه سپاهان فقط یک بار باز شود. سپاهان با این پیروزی 34 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما