شناسهٔ خبر: 46063728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو در یزد انجام شد؛

افتتاح و اجرای قطعه اول و دوم خط آبرسانی به شهرهای میبد و اردکان

یزد- قطعه اول و دوم خط لوله آبرسانی به شهرهای میبد و اردکان همزمان با چهار طرح حوزه وزارت نیرو در سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان یزد افتتاح و اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر شنبه ۱۶ اسفند ۹۹، طی سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان یزد قطعه اول و دوم خط لوله آبرسانی به شهرهای میبد و اردکان همزمان با چهار طرح حوزه وزارت نیرو در مراسمی به صورت ویدیوکنفرانس در سالن برق شهید عباسپور یزد افتتاح و اجرا شد.

قطعه اول این پروژه شامل ۳.۲ کیلومتر لوله‌گذاری GRP به قطر ۶۰۰ میلمتر و یک باب مخزن هزار مترمکعبی و قطعه دوم شامل ۶.۲ کیلومتر لوله‌گذاری GRP به قطر ۶۰۰ میلیمتر و یک باب مخزن هزار مترمکعبی است.

همچنین مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی مرور نیز به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استان یزد افتتاح شد. حجم خاکبرداری این پروژه ۹۴ هزار مترمکعب و حجم بتن سازه ای آن ۶۸۵ مترمکعب است.

در این مراسم خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه - آسمالون به طول ۸۱ کیلومتر نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است، خط لوله آبرسانی به شهرستان های میبد و اردکان با هدف انتقال آب شرب از مخزن مرور به این شهرستان ها و به دلیل فرسودگی شدید خط لوله موجود و قطعی های متعدد در جریان آب انتقالی به میبد و اردکان در طول سال های اخیر و همچنین توسعه خطوط راه آهن در محل گذر خط لوله آبرسانی اردکان، احداث و به بهره برداری رسید.

نظر شما