شناسهٔ خبر: 46062107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارسا باید دبل کند

قهرمانی کوپا دل ری به درد بارسلونا نمی خورد

ریوالدو معتقد است که تنها فتح کوپا دل ری به معنای رقم خوردن فصلی خوب بارسا نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه گذشته توانست در یک بازی هیجان انگیز با سه گل بر سویا پیروز شده و به فینال کوپا دل ری راه یابد. بارسا بازی رفت را در زمین سویا با دو گل باخته بود ولی در نوکمپ توانست جبران کرده و با شایستگی به فینال برسد.

 

 

 

 

وضعیت بارسا در لالیگا چندان مطلوب نبود ولی پس از بردهای متوالی اخیر حالا به 5 امتیازی اتلتیکو رسیده و البته باید توجه داشت که یک بازی هم بیشتر از صدرنشین دارد. بارسا همچنان خوشبین است که بتواند در هفته های باقیمانده فاصله امتیازی با اتلتیکو را کاهش دهد و در نهایت در رقابت با این تیم و رئال مادرید قهرمان شود. در لیگ قهرمانان اما بارسا بازی رفت یک هشتم نهایی را در نوکمپ 1-4 به پی اس جی باخته و شاید از حالا تیم حذف شده باشد.

 

بسیاری معتقدند ادامه کار رونالد کومان در بارسا بستگی به دستاوردهای این تیم در پایان فصل دارد. رئیس بارسا فردا انتخاب خواهد شد و کومان اگر می خواهد فصل بعد هم روی نیمکت باشد، باید بارسا را قهرمان لالیگا کند.

 

 

 

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در این رابطه گفت:« همیشه رقابت و جنگیدن برای کسب جام زیبا و خوب است. معتقدم قهرمانی در کوپا دل ری برای بارسا اهمیت بالایی دارد ولی قطعا هدف اصلی این تیم نخواهد بود. پس از هزینه های بسیار در چند سال اخیر و با داشتن ستاره های بزرگی چون لیونل مسی، بارسا اگر فقط برنده کوپا دل ری شود، نمی تواند ادعا کند فصل خوبی را پشت سر گذاشته است.

از نظر من و در حالی که بارسا را در لیگ قهرمانان باید حذف شده دانست، این تیم باید تلاش کند تا در لالیگا قهرمان شود. بارسا هنوز فرصت این را دارد تا به صدر برسد و اگر بتواند قهرمان لالیگا شود، یعنی فصل خوبی داشته است. قطعا در صورت فتح کوپا دل ری، فصل بارسا را می توان بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد.»

 

نظر شما