شناسهٔ خبر: 4605886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:

معوقات جانبازان و ایثارگران اردبیل پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تا سال ۹۰ تمامی معوقات جانبازان و ایثارگران اردبیل پرداخت شده و پرداخت باقیمانده این معوقات نیز امسال به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخلخال، علی منصور لکورج ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دیدار طرح سپاس بنیاد شهید و امورایثارگران، سپاسگذاری از فرهنگ ایثار و شهادت بوده و فضای همدلی بین  مردم و نهادهای خلخال وجود داشته و امسال نیز شاهد خدمت‌رسانی مطلوب به قشر خانواده‌های شهدا و ایثارگراین منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به دلیل ارتقای خدمت‌رسانی را در دستور کار دادیم و با استفاده از نظرات و راهکارهای خانواده‌های آنها به سمت شکوفایی و خدمت‌رسانی مطلوب گام برمی‌داریم و توجه به مشکلات اقتصادی جانبازان و ایثارگران و پیگیری مطالبات این قشر و حمایت جدی در سطح استانی و شهرستانی را برای خدمت‌رسانی در پیش رو داریم.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 گفت: امنیت و اقتدار کشور ثمره جانفشانی شهدا بوده و در حال حاضر به‌خاطر رشادت‌های شهدا و ایثارگران، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با غرب در امنیت کامل به مذاکره می پردازد و امیدواریم با تمام توان در کنار پاسداری از خون شهدا به یک توافق نهایی و عزتمندانه دست یابیم.

لکورج با تشریح راهکارهای رسیدن به تعالی و اهداف بنیاد شهید که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: تا سال 90 کلیه معوقات جانبازان تسویه شده که پرداخت مابقی این معوقات امسال به پایان می‌رسد و ما در همه حال و در همه پست‌های خدمتی باید قدردان خانواده‌های ایثارگران بوده و در این زمینه تلاش‌های بی‌وقفه داشته باشیم.

در این جلسه از تلاش‌های مطلب امینی، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال، عبداله فرجی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ ی

نظر شما