شناسهٔ خبر: 46056058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیروهای نظارتی انتخابات شوراهای قزوین دور از جناح‌بازی انتخاب شوند ‌

گروه استان‌ها ـ نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: نیروهای نظارتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قزوین به دور از از سوگیری‌های قومی، قبیله‌ای و جناح‌بازی انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای پاکدست، مؤمن و کاردان به عنوان نیروهای نظارتی در ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: نیروهای نظارتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قزوین به دور از از سوگیری‌های قومی، قبیله‌ای و جناح‌بازی انتخاب شوند.

وی با تاکید بر لزوم کمک به دولت به عنوان مجری انتخابات ششم شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری اضافه کرد: به این منظور باید در انتخاب نیروهای انسانی برگزارکننده انتخابات استفاده حداکثری از اقشار مختلف داشته باشیم.

محمدبیگی با اشاره به ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از اشخاص و گروه‌ها در برگزاری انتخابات پیش‌رو ادامه داد: ستاد انتخابات استان قزوین باید در جهت حفظ حقوق مردم و کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی حداکثر تلاش و ظرفیت‌های خود را به کار گیرد تا خدای نکرده حقی از مردم و نامزدها تضییع نشود.

وی حضور حداکثری گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف را زمینه‌ساز ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده دانست و یادآور شد: امیدواریم با عملکرد ستادهای انتخاباتی شاهد ایجاد یک فضای همدلی در جهت برگزاری هر چه پرشورتر و شکوهمندانه انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باشیم.

لزوم دقت در صحت انجام مراحل مختلف انتخابات

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا افزایش سرمایه اجتماعی و مردمی نظام را یکی از اهداف مهم انتخابات آینده دانست و گفت: نمایش شکوه، عظمت و جلوه شور و شعور انقلابی مردم جزو وظایف مهم مسئولان در انتخابات سال 1400 است و مسئولان ستاد انتخابات قزوین باید به دنبال رفع تبعیض و رانت در این عرصه و قطع دست فاسدان باشند.

محمدبیگی با تاکید بر لزوم دقت در صحت انجام مراحل مختلف انتخابات از نام‌نویسی تا اخذ رای افزود: نظارت در همه مراحل برگزاری و برپایی انتخابات مطالبه جدی نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم با وجود فضای همدلی ایجادشده در استان این موضوع به خوبی تحقق یابد.

انتهای پیام/ش

نظر شما