شناسهٔ خبر: 46055668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه اراک:

«ایران جهش» به دنبال رفع ۷۰نیاز صنعتی و تولیدی در استان مرکزی است

اراک- مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه اراک از افتتاح رویداد فناورانه «ایران جهش» در حوزه صنعت استان مرکزی خبر داد که می‌تواند تأثیر بسزایی در کم اثر کردن تحریم‌ها داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حامد صفی‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جهش تولید دانشگاه و صنعت گرد هم آمدند تا با اتحاد و هم افزایی خودشان بتوانند نیازها و مشکلات صنعتی و تولیدی فناورانه کشور را با استفاده و عنایت به ظرفیت‌های داخلی خود کشور مرتفع کنند، در همین قالب رویداد فناورانه ای طراحی شد با نام «ایران جهش» که چند ماهی است همکاران بنده در حال تلاش برای برگزاری و هماهنگی این رویداد هستند و ان‌شاءالله روز یکشنبه هفدهم اسفندماه افتتاحیه این رویداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته روز یکشنبه نه تنها این رویداد تمام نخواهد شد بلکه به نوعی آغاز خواهد شد چرا که در قالب این رویداد تاکنون ۷۰ نیاز و مشکل فناورانه صنعتی و تولیدی در استان مرکزی و کشور احصاء شده است و ان‌شاءالله از روز یکشنبه دست نیاز و یاری دراز می‌کنیم به سمت همه جوانان نخبگان، دانشمندان، پژوهشگران، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیانی که بتوانند در حوزه رفع مشکلات ما را یاری کنند.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه اراک گفت: این ۷۰ نیاز فناورانه احصاء شده به طور کلی در چهار دسته نفت، گاز و نیروگاهی؛ صنایع ریلی؛ صنایع مرتبط با حوزه آلومینیوم و صنایع مرتبط با حوزه لوازم خانگی تقسیم بندی می‌شوند.

صفی خانی ضمن ابراز امیدواری نسبت به سرانجام این رویدادهای فناورانه تصریح کرد: یقین داریم رویداد «ایران جهش» می‌تواند الگویی باشد برای نگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور و کم اثر کردن تحریم‌ها و نهایتاً به تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیانجامد.

نظر شما