شناسهٔ خبر: 46054532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کسب رتبه برتر عضو کانون امام زمان(عج) آران و بیدگل در جشنواره فرهنگیان کشور

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از کسب رتبه برتر یکی از اعضای فعالی این کانون در جشنواره فرهنگی هنری فرهنگیان کشور شد.

صاحب‌خبر -

حسن سعدآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و هنرمند فرهنگی شهرستان آران و بیدگل موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره فرهنگی هنری فرهنگیان کشور شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: « مجید نظیمی آرانی» در نخستین جشنواره فرهنگی هنری زندگی به سبک روح الله که از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم در رشته داستان نویسی شد.

 

سعدآبادی افزود: این هنرمند آران و بیدگلی سابقه بازی در فیلم سینمایی «چ» ابراهیم حاتمی کیا و چندین فیلم، سریال و فیلم کوتاه و طنز و اجرا را در کارنامه هنری خود دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: فیلم «الف مثل آب» اثر دیگر این هنرمند آران‌ و بیدگلی هم پیشتر موفق به کسب رتبۀ سوم کشور از پانزدهمین جشنواره پرسش مهر رئیس جمهور شد. از این هنرمند چند اثر مکتوب هم در حوزه های فرهنگی و مذهبی به چاپ رسیده است.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

پایان پیام/513

نظر شما