شناسهٔ خبر: 46054503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آموزش افتر افکت و پریمیر + پروژه آماده افتر افکت

علاوه بر آموزش افترافکت ، شما می وانید با ثبت نام در ادوبیش، صفحه ی آموزش پریمیر را دنبال کنید و پریمیر را هم حرفه ای یاد بگیرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، آموزش افتر افکت : با مشاهده کردن آموزش ها می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن، به درآمد برسید و در طی یک مدت زمان کوتاه، به گونه ای حرفه ای شوید که با استفاده از پروژه آماده افتر افکت، برای مشتریان خود، اقدام به ارائه پروژه کامل کنید.

از این جهت، درآمدی را که قرار است در طی یک ماه و یا چندین ماه کسب کنید، با ویرایش پروژه آماده افتر افکت، در طی چند ساعت و یا نهایتا یک الی دو روز، درآمد میلیونی کسب کنید.

افتر افکت به عنوان بهترین محصول ادوب برای ترکیب جلوه های بصری و مونتاژ موشن گرافیک بسیار شناخته شده است و از سال 1993 به عنوان یک ابزار پیشرو در صنعت شناخته شده است.

افتر افکت به خوبی تکامل یافته است تا با چنین کارهای پیچیده مانند رندر کردن پرده سبز، ساخت انیمیشن 2 بعدی و تغییر مدل های سه بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.

همه چیز درباره افتر افکت

ویژگی های افتر افکت چیست؟

رابط کاربری افتر افکت

ادوب افتر افکت دارای یک رابط کاربری تمیز و جذاب است و ابزار قدرتمند زیادی را در خود جای داده است و کار با آن، بسیار آسان است.

انیمیشن سازی با افتر افکت

افتر افکت با کمک برخی از ابزارهای پیچیده انیمیشن، کنترل بسیار بیشتری را برای انیماتورها فراهم می کند و می توانید با مشاهده آموزش افتر افکت و با استفاده از پروژه آماده افتر افکت، یک انیمیشن کامل ایجاد کنید.

ابزارهای موجود در افتر افکت

افتر افکت مجهز به کنترل بسیار زیاد بر صحنه ها و پیشرفت های فراوان یادگیری ماشین، و دارای ابزارهای چندگانه است و استفاده از آنها بسیار آسان است.

آموزش افترافکت + ادوبیش + آموزش پریمیر

ابزارهای موجود در افتر افکت

ویرایش در افتر افکت به چه صورت است؟

افترافکت در حال حاضر دارای یک محیط ویرایشگر ویدئو است که تهیه تصاویر را آسان می کند و شما می توانید به راحتی اقدام به ویرایش حرفه ای کنید. در واقع با مشاهده آموزش افتر افکت، می توانید فیلم هایی که تهیه کردید و یا فیلم هایی که در دست دارید، به راحتی ویرایش کنید.

گردش کار در نرم افزار افتر افکت

با مجموعه ای گسترده از ابزارها، افتر افکت دارای گردش کار عالی است که می تواند از مونتاژ انیمیشن به یک پروژه تمام شده برسد.

پروژه آماده افتر افکت

با استفاده از پروژه آماده افتر افکت که توسط شرکت آموزش دیجیتال "ادوبیش" تهیه شده است، می توانید به راحتی یک پروژه کامل را بارگذاری کنید و سپس آن را به مشتری خود ارائه دهید و در طی ماه های آینده نیز، می توانید اقدام به یادگیری و مشاهده آموزش افتر افکت کرد.

از مزایای پروژه آماده افتر افکت، این است که دیگر نیاز نیست 0 تا 100 یک پروژه را کامل کنید و قبلا چرخ برای شما اختراع شده است، بنابراین، تنها کاری که نیاز است انجام دهید، صرفا یک ویرایش ساده بر روی پروژه آماده افتر افکت است.

آموزش افتر افکت

داشتن پروژه آماده افتر افکت بسیار مهم است، زیرا شما می توانید در کمترین زمان ممکن، یک پروژه را کامل کنید و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها وقت خود را صرف انجام یک پروژه کنید.

اما ممکن است یک زمانی فرا برسد که مشتری شما، بخواهد یک پروژه اختصاصی تهیه کنید، آیا باز می توانید از پروژه آماده افتر افکت استفاده کنید؟ خیر.

آموزش افترافکت + ادوبیش + آموزش پریمیر

آموزش افتر افکت به صورت کامل

نیاز است تا اقدام به ثبت سفارش پروژه افتر افکت کنید و یا اینکه، آموزش های "ادوبیش" را مشاهده کنید و با دنبال کردن آنها ، خودتان بتوانید 0 تا 100 یک پروژه فوق العاده را، پیاده سازی کنید.

چرا باید افتر افکت را انتخاب کرد؟

افتر افکت ابزاری استاندارد در صنعت برای ترکیب، جلوه های تصویری و حرکت گرافیکی است و برای یک تدوینگر دیدن آموزش افتر افکت برای هر انیمیشن کاری، الزامی است.

رابط کاربری افتر افکت شباهت زیادی به ادوب پریمیر و نرم افزار ویرایش ویدیوی مشابه دارد. طرح شامل یک جدول زمانی، کتابخانه، نمای نمایش و پنجره جلوه ها است.

افتر افکت قابلیت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی را دارد، اما شاید برای اکثر موارد مانند گرافیک حرکتی دو بعدی بیشتر مناسب باشد.

افتر افکت برای چه انیمیشنی به بهترین وجه استفاده می شود؟

افتر افکت بیشتر برای ترکیب جلوه های ویژه بر روی فیلم استفاده می شود و همچنین برای انیمیشن 2 بعدی و حرکت گرافیکی استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان ویرایشگر فیلم استفاده شود. با مشاهده آموزش افتر افکت "ادوبیش"، می توانید به راحتی یک پروژه انیمیشن را پیاده سازی کنید.

برای ایجاد چه پروژه هایی از افتر افکت استفاده شده است؟

از نظر انیمیشن، افتر افکت در چندین مجموعه انیمیشن با بودجه پایین تر، یعنی انیمیشن بزرگسالان، استفاده شده است. این پروژه ها شامل نمایش های تلویزیونی مانند Archer، BoJack Horseman و Aqua Teen Hunger Force می شود.

از نظر جلوه های بصری، افتر افکت برای فیلم هایی مانند Sin City، Iron Man، Sky Captain and the World of Tomorrow و Stranger Than Fiction استفاده شده است.

همچنین علاوه بر افترافکت ، شما میوانید با ثبت نام در ادوبیش، صفحه ی آموزش پریمیر را دنبال کنید و پریمیر را هم حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش افترافکت + ادوبیش + آموزش پریمیر

انیمیشن سازی با افتر افکت

بیشتر بخوانید:

نظر شما