شناسهٔ خبر: 46054494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

صیانت از نیروهای انسانی از مهم ترین اولویت های شرکت توانیر است

خودنیا با بیان اینکه صیانت از نیروهای انسانی از مهم ترین اولویت های شرکت توانیر است، گفت: برای رسیدن به این هدف باید علاوه بر رعایت تمامی دستورالعمل های ایمنی نظارت جدی نیز وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فریدون خودنیا» امروز(16 اسفند) در جلسه ایمنی برق استان، اظهار داشت: مشکل حریم شبکه را یکی از دغدغه های برق استان استان است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: به  دلیل بافت قدیمی بیشتر مناطق استان و کوچک بودن پیاده رو ها متاسفانه شبکه در حریم قرار گرفته است و یا در زلزله سال 86 در لرستان که خسارات زیادی به استان وارد نمود و بسیاری از خانه های تخریب شده در زلزله منازل خود را در زیر شبکه های برق احداث نمودند و باید جهت رفع این مشکلات بودجه ای بعنوان رفع حریم و ایمنی اختصاص یابد.

 

وی تصریح کرد: در اوج بیماری کرونا دولت تصمیم بر دورکاری ادارات گرفت ولی با توجه به ماهیت خدمات رسان بودن شرکت های توزیع و کار های فنی پرسنل مجبور به حضور در محل کار بودن که متاسفانه تعدادی از همکاران پرتلاشمان به بیماری کرونا مبتلا شدند و با توجه به هزینه زیاد درمان امیدواریم دستورالعملی در خصوص پرداخت هزینه و یا کمک به پرسنل مبتلا شده به ویروس کرونا تدوین و اجرایی شود.

 

خودنیا  با بیان اینکه خوشبختانه هر ساله شاهد کاهش حوادث در برق لرستان هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با  حمایت های دفتر ایمنی شرکت توانیر و تلاش بیشتر همکارنمان در دفتر ایمنی شرکت بتوانیم حوادث را به کمترین میزان برسانیم.

 

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت، ایمنی و محیط زیست توانیر با بیان اینکه صیانت از نیروهای انسانی از مهم ترین اولویت های شرکت توانیر  می باشد، ابراز داشت: در شرایط فعلی و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید طوری عمل نماییم که پرسنلی که دچار بیماری می شوند بغیر از بهبود و درمان دغدغه دیگری نداشته باشند.

 

مقیمی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به نقطه ای برسیم که شاهد هیچگونه حادثه منجر به فوت و آسیب جدی پرسنل نباشیم و برای رسیدن به این هدف باید  علاوه بر رعایت تمامی دستورالعمل های ایمنی نظارت جدی نیز وجود داشته باشد.

پایان پیام/599

نظر شما