شناسهٔ خبر: 46054207 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۱۸ اسفند؛ مسجد، کانون معنویت/۴

کاشت ۱۰۰ نهال توسط بچه‌های مسجدی در روستای کروندان

به همت کانون فرهنگی هنری غدیر روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان یکصد نهال توسط بچه‌های مسجدی در روستای کروندان کاشت می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد کریمی مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت روز درختکاری و فرا رسیدن سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکصد نهال توسط بچه‌های مسجدی در روستای کروندان کاشت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه معتمدین و مردم روستا نیز در راستای نهالکاری بچه‌های مسجد را همراهی خواهند کرد، افزود: در حال حاضر این کانون فرهنگی هنری ۵۱ نفر عضو دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در طول یکسال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای توسط کانون فرهنگی هنری روستای کروندان انجام گرفت، اعلام کرد: ضدعفونی محلات ‌ معابر عمومی و آگاه‌سازی مردم روستا در مورد چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله این اقدامات بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر روستای کروندان اعلام کرد: تهیه بسته‌های معیشتی در روستا و توزیع بین خانواده‌های بی‌بضاعت از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی بود که در دو مرحله به ارزش 38 میلیون تومان انجام گرفت.

 

کریمی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن کریم و آموزش زبان خارجه از دیگر برنامه‌های این کانون فرهنگی است که با حضور بچه‌های مسجدی عضو کانون در حال برگزاری است.

 

کانون فرهنگی هنری غدیر در روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان از سال 93 راه‌اندازی شده و فعالیت‌های خود را با حضور و مشارکت مردم روستا پیش می‌برد.

 

پایان پیام/713

نظر شما