شناسهٔ خبر: 46054205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ریس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۱۳۷ داور قرآنی از اصفهان در نخستین آزمون ساماندهی داروان سازمان اوقاف رقابت می‌کنند

بخشی گفت: ۱۳۷ داور قرآنی از استان اصفهان در نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

«حمید بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص سنجش، ارزیابی و تربیت داوران قرآن در کشور و به تبع آن در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در استان آغاز شده است.

ریس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان برای مشارکت در این طرح از ۲۴ دی آغاز و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه داشت، تصریح کرد: متقاضیان با استفاده از سامانه my.oghaf.ir برای ثبت نام اقدام کردند.


وی با بیان اینکه داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در این دوره آموزشی در فراخوان این دوره اعلام شده است، اضافه کرد: برای مثال برای بخش حفظ متقاضیان باید حافظ کل قرآن باشند.


وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام و غربالگری صورت گرفته برگزاری نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم به صورت ملی در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: این آزمون به صورت مجازی و توسط سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.


بخشی  با بیان اینکه زمان این آزمون 24 اسفند ماه اعلام شده است، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های صحت و حفظ، تجوید، وقف و ابتداء، صوت، لحن، هماهنگی با حسن اجرا، لحن ویژه همخوانی و همسرایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌های و نهادها و ملی برگزار می‌شود، ابراز داشت: در مرحله نخست این مسابقات از استان اصفهان 137 شرکت کننده حضور دارند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: از این تعداد 101 نفر خانم و 36 نفر آقا هستند.

پایان پیام/126

نظر شما