شناسهٔ خبر: 46054183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با هفته درختکاری؛

۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهر کاشان غرس می شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان از غرس بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در طول هفته درختکاری در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدرضا عبدلی خالدی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته درخت و درختکاری گفت: در طول هفته درختکاری بیش از ۱۰ هزار اصله نهال از سوی شهرداری کاشان در سطح این شهر کاشته می شود.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان افزود: عملیات درختکاری میادین و خیابان های شهر کااشان از ۲۰ روز قبل آغاز شده است و طی این مدت، بلوار قطب راوندی، بلوار ورودی طاهر‌آباد، میدان عامریه و محدوده دریاچه ناجی‌آباد درختکاری شده و در آیین افتتاح بوستان «اهل قلم»  در روز یکشنبه هفته جاری هم مراسم نمادین درختکاری انجام می‌شود.

 

عبدلی خالدی افزود: محوطه روبه‌روی فرش یلدا تا میدان امام علی(ع) در منطقه سه کاشان، از جمله نقاطی است که درختکاری به صورت گسترده در آن انجام می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: نارون، زیتون شیرین، زیتون تلخ و اکالیپتوس از جمله گونه‌ های غالب است که در ایام درختکاری در سطح شهرستان کاشان کاشته شده است.

 

خالدی افزود: همچنین به منظور توسعه فرهنگ درخت و درختکاری، توزیع رایگان نهال در مراسم نماز جمعه این هفته کاشان هم در بین شهروندان کاشانی انجام شد./

پایان پیام/513

نظر شما