شناسهٔ خبر: 46054101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسانه‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به لزوم استفاده از تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: انتظار داریم اصحاب رسانه در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین اهمیت جایگاه انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی استان همدان برای برگزاری سه انتخابات در سال ۱۴۰۰
اظهار کرد: پرهیز از تجمع و کمپین‌های شلوغ از یک سو و لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات از سوی دیگر یک اصل ضروری است.

وی با بیان اینکه انتظار از رسانه‌ها، همکاری با ستاد انتخابات با هدف افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است گفت: سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در همدان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان تأکید کرد: ستاد انتخابات استان بر اساس بخشنامه وزارت در زمان قانونی و با ابلاغ حکم کمیته ها توسط استاندار تشکیل و ستاد انتخابات استان با برنامه‌ریزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونا، اطلاع‌رسانی و تبلیغات در سال ۱۴۰۰ متفاوت از گذشته است و برگزاری تجمع و دورهمی با جمعیت زیاد فعلاً ممنوع است و باید اطلاع‌رسانی بیشتر به صورت مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های رسمی چون خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و نشریات انجام شود.

ربانی‌مهر با بیان اینکه رسانه‌های استان همدان در کنترل کرونا همکاری بسیار خوبی داشتند اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین اهمیت جایگاه انتخابات۱۴۰۰ با ستاد انتخابات استان همکاری کنند.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما