شناسهٔ خبر: 46053991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش البرز:

دانش آموزان نیازمند البرز چشم انتظار کمک های خیرین هستند

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد در آستانه سال نو، ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند این استان چشم انتظار حمایت عیدانه مردم نیکوکار و خیرین هستند.

صاحب‌خبر -

فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برای حمایت هرچه بیشتر از این دانش آموزان نیازمند همراهی نیکوکاران و مردم خیر البرز هستیم تا بتوانیم به هر دانش آموز نیازمند در آستانه سال نو اقلام مورد نیاز را اهدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز نیز با هدف حمایت از دانش آموزان و فرهنگیانی که مشکل مالی یا بیماری صعب العلاج دارند، فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: برای تامین بخشی ازهزینه های مورد نیازدانش آموزان نیازمند درآستانه سال نو نیاز به مشارکت اولیا و فرهنگیان نیزداریم.

وی بیان داشت: حدود  پنج هزار دانش آموز بی بضاعت استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز قرار دارد.

فهمیده تصریح کرد: خیرین نیک اندیش کمک های نقدی خود را به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریزکنند.

 وی با بیان اینکه درمدارس البرز پویش جشن نیکوکاری " عیدی برای همه " راه اندازی شده است، اضافه کرد: ایثار و کمک به همنوع ریشه در فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی این مرز و بوم دارد.

فهمیده به نوع دوستی و دست گیری ملت ایران در حمایت از نیازمندان پرداخت و ادامه داد: خیرین نیک اندیش کمک های نقدی خود را به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریزکنند.

وی یادآورشد: با توجه به تعطیلی مدارس و ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا نیاز به مشارکت بیشتر خیرین داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: در جشن نیکوکاری امسال برای حمایت از خانواده‌های نیازمند استان با توجه به آسیب های اقتصادی ناشی از تداوم شیوع کرونا نیاز به همدلی همه جانبه خیرین، اولیای دانش آموزان و فرهنگیان متمکن داریم.

وی تاکید کرد: تمامی کمک‌های مردمی دراسرع وقت به دست خانوارهای تحت حمایت و نیازمند می رسد.

استان البرز ۴۷۳هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

نظر شما