شناسهٔ خبر: 46053845 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

عکس های خصوصی زن بوشهری چگونه منتشر شد ؟ / مراقب کودکان تان باشید

حوادث رکنا : پخش شدن عکس های خصوصی زن بوشهری در فضای مجازی راز عجیبی داشت.

صاحب‌خبر -

بازیگوشی کودک زن بوشهری این زن را به دردسر انداخت و همه عکس های خصوصی این زن را دیدند.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: کودکی هنگام بازی با گوشی مادرش، تصاویر شخصی او را به مخاطبان فرستاد و دردسر آفرید.

سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه فردی او را تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی اش در شبکه‌های اجتماعی کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

شیطنت های کودکی کار دست زن بوشهری داد

او ادامه داد: در بررسی علمی کارشناسان سایبری پلیس، مشخص شد که فرزند خردسال شاکی که در حال انجام بازی اینترنتی با تلفن همراه مادرش بوده وارد گالری تصاویر شده است و به صورت اتفاقی، تعدادی عکس شخصی مادر را به شماره تلفن همراه فردی که در مخاطبان گوشی ثبت شده بوده، فرستاده است.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر افزود: در تحقیقات تکمیلی هویت متهم و مخفیگاه او مشخص شد که با هماهنگی قضائی، این مجرم سایبری در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و با بررسی تجهیزات کشف شده، تصاویر و فیلم‌های خصوصی مربوط به شاکی نیز مشاهده شد.

قاسمی به کاربران فضای مجازی هشدار داد: از ذخیره تصاویر شخصی در تجهیزات هوشمند همراه خودداری کنند و به هیچ عنوان فضای مجازی و تجهیزات دیجیتال همراه را که به اینترنت متصل می‌کنند به عنوان حریم خصوصی و فضای امن ندانند و در صورت تصویربرداری از هر موضوع خصوصی از طریق گوشی، تبلت و ...، قبل از اتصال آن‌ها به اینترنت، محتوای شخصی را به یک حافظه ذخیره ساز دیگر همانند هارد اکسترنال منتقل کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

نظر شما