شناسهٔ خبر: 46053695 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

برای همسان سازی حقوق بازنشستگان 90 هزار میلیارد تومان تصویب می شود

رکنا: رئیس فراکسیون کارگری مجلس توضیحاتی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان خواستار همسان سازی حقوق شان هستند.

به گزارش رکنا، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی صبح امروز شنبه 16 اسفند مقابل مجلس تجمع کردند. آنها خواهان تصویب مصوبه کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس شورای اسلامی پیرامون ۹۰هزار میلیارد تومان جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در صحن علنی مجلس هستند. همچنین رفع تبعض بین بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان لشگری و کشوری از دیگر مطالبات این گروه بود. جلوگیری از کارشکنی‌های سایر کمیسیون‌های مجلس در به تصویب رساندن مصوبه کمیسیون تلفیق و بودجه نیز در این تجمع مطالبه شد.

علی بابایی کارنامی (رییس فراکسیون کارگری مجلس) با حضور در میان بازنشستگان معترض اظهار داشت: خبرهای خوشی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در راه است. اگر مورد خاصی تا ظهر امروز اتفاق نیفتد، مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان تصویب خواهد شد.

وی ادامه داد: تصویب این مصوبه به معنای اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است. نمایندگان مجلس از حق و حقوق مسلم کارگران دفاع خواهند کرد و بر این مهم تاکید دارند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: آقای قالیباف نیز در تصویب این مصوبه نقش داشته‌اند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

نظر شما