شناسهٔ خبر: 46053266 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر آستان حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع):

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰؛ مهلت ارسال اثر در جشنواره صالح(ع)

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به برگزاری جشنواره صالح(ع) به همت آستان امامزاده صالح(ع) گفت:تولید و نمایش فیلم های کوتاه و مستند داستانی از محورهای این جشنواره است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احسان«بی آزار تهرانی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به جشنواره صالح(ع) به همت آستان حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) گفت:این جشنواره در محورهای فیلم کوتاه و فیلم مستند برگزار می شود و علاقه مندان تا 15 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند که آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

مدیر آستان حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) بیان کرد: تولید و نمایش فیلم های کوتاه و مستند داستانی باید با موضوعات سیره، نحوه شهادت امامزاده صالح(ع) و تاریخ بقعه مبارکه،کرامات امامزاده صالح(ع) از جمله تغییر و تحول و سرنوشت زائرین ومجاورین،آثار و برکات عبادات وتوسلات، تحلیل توحید و امامت و رابطه آنها باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت ویژه برای اساتید دانشگاه ها و دانشجویان رشته های معارف اسلامی،طلاب و اساتید حوزه های علمیه،دبیران آموزش و پرورش در رشته های دینی و پرورشی برگزار می شود.

 

 

 حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: تلاش ما در این راستا است که این حریم پایگاه حضورهنرمندان  کشور شود و این آستان مقدس به عنوان قطب فرهنگی نه تنها در شمال تهران بلکه  در نگاه کلان کشوری، بین المللی و جهانی عرصه ای برای نشر معارف اهل بیت(ع) باشد.

 

مدیر آستان حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) با اشاره به جایگاه ویژه این آستان مقدس گفت: در این حریم مقدس افراد مختلفی حضور می یابند، به طوری که برخی از افرادی که به این آستان نورانی متشرف می شوند، شاید نمره قابل قبول مذهبی به آنها داده نشود،اما پا گیر این آستان مقدس هستند و به این حریم پناهنده می شوند، امید است که این پایگاه همواره پایگاه قوی در شئون مختلف اجتماعی، مذهبی و فرهنگی برای مخاطبان شود و همگان از این درگاه خیر و نور بهره مند شوند.

 

 

پایان پیام/40

نظر شما