شناسهٔ خبر: 46052471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نویسنده کتاب « قرارگاه محمود» :

تألیف کتاب « قرارگاه محمود» را به خبرگزاری شبستان تقدیم می کنم

دانایی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تألیف کتاب « قرارگاه محمود» را به خبرگزاری شبستان تقدیم می کنم.

صاحب‌خبر -

« مهدیه دانایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص رونمایی از کتاب « قرارگاه محمود» که در ششمین جشنواره ققنوس انجام شد گفت: طرح سه شنبه های تکریم یکی از انگیزه های اصلی ام به منظور فعالیت در عرصه تکریم و تجلیل از خانواده شهداء است. 

 

نویسنده کتاب قرارگاه محمود افزود: یکی از طرح هایی که در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد توجه است، طرح سه شنبه های تکریم است که متناسب با این طرح، تألیف کتاب قرارگاه محمود را آغاز کردم. 

 

به گفته وی،بازخوانی و روایت از اندیشه های شهداء به ویژه شهداء مدافع حرم در قالب طرح سه شنبه های تکریم، فرصتی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: خبرگزاری شبستان از جمله رسانه هایی است که در حوزه دین، مسجد و اندیشه فعالیت دارد و متناسب با جایگاه شخصیتی، معرفتی و بصیرتی شهید محمود نریمانی که کتاب قرارگاه محمود به واقع زندگی نامه این شهید والامقام است، این کتاب را به خبرگزاری شبستان تقدیم می کنم. 

 

وی اظهار کرد: شهید محمود نریمانی از جمله شهداء شاخص دانشجو استان البرز است که همزمان با آخرین ترم تحصیلی خود در رشته کامپیوتر در منطقه حماء سوریه به فیض شهادت نائل آمد. 

 

دانایی بیان کرد: ارتباط مستمر شهید محمود نریمانی با مساجد یکی از شاخصه های مهم این کتاب است؛ آن جا که نمازهای اول وقت، فعالیت های تشکیلاتی، فعالیت های فرهنگی و بصیرت افزایی این جوان در ارتباط با مسجد و محیط امن و الهی آن پیوند می خورد. 

 

نویسنده کتاب قرارگاه محمود بیان کرد: حوزه هنری استان البرز در جریان تفاهم نامه با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان بستری را فراهم آورده است که طی آن بسیاری از علاقمندان حوزه نویسندگی، تئاتر و ... از امکان اساتید اهل فن بهره مند شوند که در همین رابطه بهره مندی از کلاس های داستان نویسی استاد مرتضی سرهنگی و استاد عباسی خوردلان از اهم آن است. 

 

دانایی در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نقش ویژه ای در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند، به ویژه خبرگزاری شبستان که با رویکرد ویژه ای نسبت به نقش مساجد در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... همچنین پویش هایی مانند کمک رسانی به مردم زلزله سی سخت فعالیت های مستمر و منسجمی دارد. 

 

 

پایان پیام/564

نظر شما