شناسهٔ خبر: 46047556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم اراک:

نیروهای انقلاب وارد صحنه خواهند شد و دست دزدها را قطع می‌کنند/در بحث پالرمو و CFT مجمع کوچک‌ترین عقب‌نشینی از منافع مردم انجام نخواهد داد

محسن رضایی گفت: نیروهای انقلاب وارد صحنه خواهند شد و دست دزدها را قطع می‌کنند، می‌گویند نظامی‌ها می‌آیند؛ بله قاسم سلیمانی‌ها خواهند آمد تا نگذارند مردم آسیب ببینند، حق‌دارید بترسید باید در کشور پاک‌سازی صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه ۱۵ اسفند در نشست مردمی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مسجد الزهرا (س) اراک گفت: در انقلاب اسلامی امام (ره) مردم را به قیام دعوت کرد و ما احیا شدیم و هویت جدید پیدا کردیم حالا یک‌بار دیگر رهبر معظم انقلاب ما را دعوت کرده‌اند اما این دعوت که همان بیان گام دوم انقلاب است مظلوم واقع‌شده است.

رهبر انقلاب فراخوان گام دوم را دادند تا ما یک‌بار دیگر زنده شویم و قیام کنیم/ می‌توانستیم چهل سال گذشته را ۲۰ ساله طی کنیم

رضایی با بیان اینکه امام اولین فراخوانی را در گام اول دادند و مردم قیام کردند تصریح کرد: اکنون رهبر انقلاب فراخوان گام دوم را داده‌اند تا ما یک‌بار دیگر با لبیک به این دعوت زنده شویم و قیام کنیم، اما اگر این دعوت را لبیک نگوییم به عقب خواهیم برگشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مقام معظم رهبری برای بیانیه گام دوم چندین سال وقت گذاشته‌اند و این بیانیه دستاوردهای گام اول و علت دست نیافتن به برخی اهداف را مشخص می‌کنند و علت را توضیح می‌دهند؛ اگر مردم دل‌زده باشند تقصیر مردم نیست بلکه رهبری در این بیانیه می‌فرمایند از عدم پایبندی مسئولین به ارزش‌های انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه اولین سؤال درباره گام دوم این است که چرا گام اول ۴۰ سال بود ادامه داد: مطالعات نشان می‌دهد که ما می‌توانستیم چهل سال گذشته را در ۲۰ سال طی کنیم و این یعنی ۲۰ سال فرصت سوزی شده است اما چرا باید این فرصت سوزی‌ها اتفاق می‌افتاد.

دولتمردان نباید سفره‌ای جدای از مردم داشته باشند/ چرا می گویند هم چرخ سانتریفیوژها می‌چرخد و هم چرخ زندگی مردم؟!

رضایی تصریح کرد: باید آسیب‌ها را برطرف کرد، دولتمردان نباید از مردم فاصله بگیرند و سفره‌ای جدای از مردم داشته باشند، دروغ‌گویی و وعده‌های پوچ و توخالی به مردم نباید وجود داشته باشد، ما نمی‌توانیم ناکامی‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم اگر می‌خواهیم این اتفاق نیفتد باید دولت و مردم یکی باشند، دولتی‌ها نباید وعده خلاف بدهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شما پاسخ بدهید که آیا این درست است که با همه مشکلات معیشتی و مسائلی که در صنایع همین استان وجود دارد گفته شود هم چرخ سانتریفیوژها می‌چرخد و هم چرخ زندگی مردم؟!

وی اظهار کرد: ما باید به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و بهترین فرصت همین انتخابات پیش رو است، راه‌های قانونی‌ای وجود دارد که داخل همین نظام هم می‌توان قیام کرد.

به هپکو و آذرآب چوب حراج زدید، مسئولیت‌پذیر باشید و از مردم عذرخواهی کنید/ مردم با دولت قوی دوباره احیا می شوند

رضایی با تأکید بر اینکه یک دولت قوی و کارآمدی باید بر سر کار قرار بگیرد که برنامه‌ی اقتصادی داشته باشد خطاب به دولتمردان گفت: شما چه برنامه‌ای برای صنایع استان مرکزی ارائه دادید غیر از اینکه به صنایعی همچون هپکو و آذرآب چوب حراج زدید، مسئولیت‌پذیر باشید، از مردم عذرخواهی کنید و پاسخگو باشید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: اگر یک دولت قوی و مسئولیت‌پذیر داشته باشم مردم دوباره احیا می‌شوند، ما منابع عظیمی داریم، چقدر نقدینگی داریم که باعث گرانی شده اما کارآفرینان ما سرمایه در گردش ندارند.

مردم ضعیف و متوسط سیلی بورس را خوردند/  نیروهای انقلاب وارد صحنه خواهند شد و دست دزدها را قطع می‌کنند

وی ادامه داد: چه بلایی سر بورس آوردند اما سیلی آن را مردم متوسط و ضعیف می‌خورند اما دست این‌ها را از منابع این کشور قطع خواهیم کرد، نیروهای انقلاب وارد صحنه خواهند شد و دست دزدها را قطع می‌کنند.

رضایی افزود: می‌گویند نظامی‌ها می‌آیند؛ بله قاسم سلیمانی‌ها خواهند آمد تا نگذارند مردم آسیب ببینند، حق‌دارید بترسید باید در کشور پاک‌سازی صورت بگیرد.

اگر پاک‌سازی نشوند چطور خواهیم توانست گام دوم انقلاب را رقم بزنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای در پستوهای جاسوسی صنعت و اقتصاد ما را رقم می‌زنند تصریح کرد: چرا باید واردکنندگان جو و گندم با ارز ۴۲۰۰ تومانی کیلویی ۳ هزار تومان سود ببرند اما کشاورز ما حداکثر اگر بتواند هزار تومان سود کند؟! آیا واقعاً رانت‌خوارها و نفوذی‌ها دخالت ندارند، یک آلودگی پیداشده و اگر این‌ها پاک‌سازی نشوند چطور خواهیم توانست گام دوم انقلاب را رقم بزنیم.

رضایی در همین رابطه ادامه داد: بخشی از تجهیزات صنعت هسته‌ای کشور در همین هپکو ساخته شد و شاید همین باعث شد تا این بلا را سرش بیاورند.

وی با طرح این انتقاد که چرا باید همه‌چیز در تهران تصمیم‌گیری شود گفت: کارخانجات این استان را خصوصی‌سازی کردند بدون اینکه با مردم و کارگران صحبت کنند، حتی با نماینده رهبری و مسئولین دولتی استان هم‌صحبت نکردند.

باید از گذشته درس بگیریم و نگذاریم اشتباهات تکرار شود​/دولتی که در ۱۴۰۰ تشکیل می شود اولین دولت گام دوم انقلاب است

رضایی با تأکید مجدد بر اینکه گام اول انقلاب نباید ۴۰ سال طول می‌کشید افزود: باید از گذشته درس بگیریم و نگذاریم اشتباهات در گام دوم تکرار شود، باید دولتی تشکیل بدهیم که با مردم سفره‌ای جدا نداشته باشد، ملت ما باید تصمیم بگیرد و در انتخابات ۱۴۰۰ لبیک قدرتمندی به مقام معظم رهبری بگوید چون دولتی که سال بعد تشکیل می‌شود اولین دولت گام دوم انقلاب است و بسیار هم مهم است چون مسیر پیش رو را ریل‌گذاری می‌کند.

در بحث پالرمو و CFT مجمع کوچک‌ترین عقب‌نشینی از منافع مردم و انقلاب انجام نخواهد داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پایان در پاسخ به یکی از حضار درباره تصمیمات مجمع در خصوص FATF خاطرنشان کرد: در مسئله پالرمو و CFT مجمع کوچک‌ترین عقب‌نشینی از منافع مردم و انقلاب انجام نخواهد داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما