شناسهٔ خبر: 46044965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال/ شهید منصوری در لحظات پایانی در لیگ ماندگار شد

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳
کد خبر ۷۶۸۷۰۱۹
دانلود PDF

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم و پایانی مرحله اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۵ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

در این هفته تیم‌های مجتمع فردوس قم و بازار‌های روز کوثر اصفهان بازی نداشتند. دیدار سن ایچ ساوه و راگای تهران هم به دلیل تشریفاتی بودن و با موافقت هر ۲ باشگاه لغو شد.

مقاومت البرز ۲ گیتی پسند اصفهان ۵

سعید احمد عباسی (۳گل)، قدرت بهادری، فرهاد توکلی موفق شدند گل‌های گیتی پسند را به ثمر برسانند. شهاب طالبی هم گل‌های مقاومت را به ثمر رساند.

شهید منصوری قرچک ۴ کراپ الوند قزوین ۳

شهید منصوری با این پیروزی توانست در لیگ برتر بماند. محمد نجف زنگی و مجتبی پارساپور هر کدام ۲ گل برای شهید منصوری به ثمر رساندند. مهدی جاوید هم توانست ۳ بار دروازه شهید منصوری را باز کند.

اهورای بهبهان ۳ شهروند ساری ۵

در این دیدار فخرالدین موسوی، میلاد یوسفی و سجاد مسیحی توانستند گل‌های اهورا را وارد دروازه شهروند کنند. بهداد شیخ احمدی (۲گل)، رضا قنبری و بلال اسماعیلی گل‌های شهروند را به ثمر رساندند. با این نتیجه اهورا به همراه شهروند باید در مرحله پلی آف بازنده‌ها بازی کنند.

فرش آرای مشهد ۳ مس سونگون ۲

گل‌های فرش آرا را در این بازی محسن محمد زاده (۲گل) و حامد عبداللهی به ثمر رساندند. فرهاد فخیم و مهدی دهقان نژاد هم موفق شدند برای مس گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی لیگ برتری فوتسال مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است

ایمان شیراز ۲ ملی حفاری اهواز ۲

محمدرضا احمدی و علی عرب زاده برای ایمان شیراز گلزنی کردند و محمد پیکان و امید خانی هم توانستند گل‌های ملی حفاری را به ثمر برسانند. تیم فوتسال ایمان شیراز پیش از این مسابقه حضورش در مرحله پلی آف بازنده‌ها را قطعی کرده بود و تیم ملی حفاری اهواز هم قبل از بازی این هفته موفق شد در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/

نظر شما