شناسهٔ خبر: 46044573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم فریب دوقطبی برجام و fatf را نخواهند خورد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد، هرچند برخی ها به دنبال دوقطبی کردن مردم در اردیبهشت ماه از طریق مسائلی همچون برجام, fatf، آزاد سازی پول ها توسط کره و امثال این مسائل هستند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن رضایی دقایقی پیش در نشست با نخبگان و احزاب سیاسی استان مرکزی اظهار داشت: شرایط امروز کشور شرایط سرنوشت‌ساز و شرایطی است که برای کشور باید تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: یک قیام و بسیج عمومی باید برای تغییر و وضعیت فعلی کشور انجام شود.

 رضایی افزود: امروز آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیشروی کشور است که این آسیب‌ها از سوی دشمنان فرماندهی می‌شود و نباید فکر کنیم این آسیب‌ها برنامه‌ریزی شده نیست.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ سه شعله‌ای را پیشرو داریم که بسیار پیچیده‌تر از جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس است.

رضایی با بیان اینکه اکثر خانواده‌ها با این جنگ درگیر هستند، بیان داشت: در انتخابات نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، امروز اوضاع بورس و وضعیت اقتصادی به شدت رنج آور است و باید در انتخابات به فکر رفع چالش‌ها و پیروزی در انتخابات باشیم.

 وی گفت: توطئه‌های بسیاری بر علیه کشور از سوی دشمنان شکل گرفته که عده‌ای آدم ناآگاه عمله این توطئه شده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در برابر مشکلات جنگ سه گانه باید یک اقدام عاجل انجام دهیم و در انتخابات سال ۱۴۰۰ باید تعین تکلیف کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای بخواهند به عنوان بازیگران سیاسی نتیجه انتخاب مردم را به انحراف بکشانند.

رضایی ادامه داد: انتخابات سال آینده بسیار حیاتی است و نباید اجازه دهیم دشمنان برای ما تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: لازم است بسیج عمومی در انتخابات سال آینده برای تشکیل دولت کارآمد و مسئولیت پذیر شکل بگیرد، انتخابات سال ۱۴۰۰ شبیه به شرایط اول انقلاب است و بسیار حیاتی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: نیروهای انقلابی باید دست در دست یکدیگر برای تشکیل یک دولت کارآمد ، مسئولیت پذیر و پاسخگو  بکوشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد، هرچند برخی ها به دنبال دوقطبی کردن مردم در اردیبهشت ماه از طریق مسائلی همچون برجام, fatf، آزاد سازی پول ها توسط کره و امثال این مسائل هستند.

انتهای پیام/س

نظر شما