شناسهٔ خبر: 46043768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با مرگ یک نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان استان به هزار و ۴۸۷ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

مهدی محمدی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته ۳۷ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۴۴ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.  

وی گفت: هفت  بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۵۳ بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون ۱۳۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۹ نفر کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه  افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.    

نظر شما