شناسهٔ خبر: 46043741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: سیاست خصمانه استکبار جهانی هیچ تغییری نکرده است

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سیاست خصمانه آمریکا با آمدن بایدن هیچ تغییری نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های جمعه، با اشاره به حمله اخیر آمریکا به مراکز حشدالشعبی و نیروهای ایرانی در مرز سوریه و عراق، اظهار داشت: در سال‌های اخیر دو حرکت به دستور مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران صورت گرفته است؛ یک حرکت فرمان مستقیم ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود و اقدام دیگر دستور حمله به مراکز حشدالشعبی و نیروهای ایرانی بود که توسط بایدن صادر شد.

وی تصریح کرد: معنای نخست این حرکت این است که بایدن با ترامپ فرقی ندارد و چنان‌که او روزی دستور حمله مستقیم به کاروان حامل سردار شهید سلیمانی را داد، امروز هم بایدن دستور حمله مستقیم علیه مراکز حشدالشعبی و نیروهای ایرانی را صادر کرده است؛ پس هر دو یک راهبرد داشته و به دنبال یک هدف هستند اگرچه شاید ادبیات آن‌ها متفاوت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: دستور بایدن در حمله به نیروهای ایرانی در مرز سوریه و عراق اثبات کرد این‌ها علی‌رغم تغییر چهره و ادبیات، همان نظام ظالمی هستند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و بایدن، ترامپ دوم است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: بایدن که زمانی معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دوره اوباما بود و بیشترین تلاش را برای ایجاد و سازمان‌دهی داعش انجام داد، به نظر می‌رسد امروز باز می‌خواهد از همان داعش و تروریست‌های آدم کش دنیا حمایت کند.

وی افزود: اقدام اخیر بایدن نشان داد که قصد دارد جبهه مقاومت را ضعیف و جبهه کفر و ترور و آدم کشی را در دنیا احیا و زنده کند؛ زیرا با این اقدام خود به همه اعلام کرد من با مسلمانان و مردم مسلمان نیستم؛ بلکه با تروریست‌ها هستم و از آن‌ها حمایت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: داعش هزاران جنایت در دنیا انجام داده؛ اما بایدن امروز با این حرکت خود اعلام کرد که حامی آدمکش‌های دنیا است.

انتهای پیام/311/ ع

نظر شما