شناسهٔ خبر: 46043453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مجیدی بازهم به نشست خبری نیامد!/ مصطفوی: در جریان جذب و قهر قاسمی‌نژاد و کمالوند نیستم؛ فولاد تیم سرسختی است

در شرایطی که قرار بود فرهاد مجیدی راهی نشست خبری پیش از دیدار با فولاد شود اما وی بازهم در این نشست حاضر نشد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان حضور پیدا نکرد. وی اعلام کرده بود که قرار است راهی نشست خبری این دیدار شود تا با هواداران صحبت کند اما در نهایت ترجیح داد تا بازهم راهی نشست خبری نشود. 
 
صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید: 
 
*پیش از شروع صحبت‌هایم، از طرف فرهاد مجیدی و خودم از کادر قبلی محمود فکری و پرویز مظلومی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.
 
*مجیدی عذرخواهی کرد، اما در کنفرانس بعد از بازی خود شرکت می‌کند.
 
*فردا یکی از بازی‌های سخت ماست، چرا که فولاد تیم باساختاری است، کمترین موقعیت را به حریفان را می‌دهد، خوب پرس می‌کند و در مجموع بازی سختی خواهد بود. امیدوارم با تمرین خوب در یکی دو روز گذشته بتوانیم در بازی شأن استقلال انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

*ما ۶ امتیاز از صدر جدول عقب هستیم، ولی بازی‌های رو در رو داریم و تلاش ما این است از نظر شکل بازی و نتیجه‌گیری بهترین شرایط را فراهم کنیم.

* ما در این شرایط قبول کردیم این تیم را بگیریم و دنبال بهانه‌جویی هم نیستیم. حداکثر تلاش را می‌کنیم که شکل بازی استقلال و گرفتن امتیازات لازم برای کسب قهرمانی است. نه مجیدی این مدلی است که بهانه بیاورد و نه اعضای کادر فنی. همه تلاش ما این است که تیم را به جایگاهش برسانیم.

*من در جریان منتفی شدن حضور کمالوند در استقلال نیستم. 

*پیروز قربانی را از کلاس‌های مربیگری می‌شناسم. او مربی با دانش، به روز و اهل تحقیق است و خوشحال می‌شدم در استقلال باشد، ولی ظاهرا جمع بندی در جلسه با مجیدی به این شکل بوده که از حضور در تیم استقلال انصراف بدهد.

* در جریان جذب امین قاسمی‌نژاد نیستم. 

*بهتر است مجیدی خودش در این زمینه جواب بدهد، ولی باشگاه به نتیجه رسید که با کادر قبلی که خیلی زحمت کشیدند و از بزرگان این باشگاه بودند قطع همکاری کنند. با توجه به عملکرد گروه مجیدی در فصل گذشته از نظر کیفیت بازی و نتایج باشگاه به این نتیجه رسیده که شاید عملکرد بهتری داشته باشیم.

*(نظرتان در خصوص شلوغی نیمکت سایر تیم‌ها چیست؟) صلاحت مملکت خویش خسروان دانند.. هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد چه مدلی کار کند، ما در قبال تیم خودمان مسئول هستیم، شاید یک سبکی مدل کار ما نباشد، ولی قانونگذار و قانون باید تصمیم می‌گیرد که چگونه با این روش برخورد کند.

*ممکن است با 3 مدافع بازی کنیم. 

*عرض کردم قرار است مجیدی در نشست خبری بعد از بازی خودش شرکت کند. در پایان صحبت‌هایم امیدوارم هواداران استقلال برای موفقیت تیم در دیدار‌های آینده دعا کنند.


بیشتر بخوانید:
ترک عادت مجیدی در نشست خبری

انتهای پیام/

نظر شما