شناسهٔ خبر: 46042371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه با خانواده مدیرعامل فقید سازمان همیاری دیدار کرد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه امروز (جمعه ۱۵ اسفندماه) با خانواده مرحوم «علی حیدر کرمی» مدیرعامل فقید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در این دیدار به تلاش های خالصانه آن مرحوم در دوران خدمت اشاره کرد و گفت: ایشان از مدیران توانمند و خدمتگزاران صدیق بود که با تعهد، اخلاص و مردم‌داری خدمات ارزنده‌ای را نیز با کار جهادی و سخت کوشی انجام داد تا مسیر توسعه کرمانشاه تداوم یابد.

وی به نقش موثر مرحوم کرمی در ایام پیاده روی اربعین و خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و به ویژه فراهم کردن افتخار میزبانی از زوار حسینی در مرز خسروی اشاره کرد و بیان داشت: دینداری و ولایتمداری از دیگر خصیصه های ایشان بود و علاوه بر مرز خسروی در ۳۷۰ کیلومتر نوار مرزی خدمات شایانی داشت.

مقام ارشد استان تصریح کرد: مرحوم کرمی جانش را فدای استقلال و خودکفایی در دوران تحریم های ظالمانه کرد به گونه ای که حتی یک روز روند مبادلات تجاری و صادرات استان تعطیل نشد.

در این دیدار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مشاورین و مدیران کل حراست و حوزه استاندار، شهردار کرمانشاه، مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از همکاران سازمان همیاری شهرداری ها حضور داشتند.  

مرحوم کرمی بهمن ماه امسال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.  

نظر شما