شناسهٔ خبر: 46041992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازی کودکانه آمریکایی‌ها برای مانور قدرتی شکست‌خورده/FATF حیله روباه‌های مکار است

خطیب جمعه رشت حمایت از گروه‌های تکفیری شکست‌خورده متلاشی‌شده و وانمود کردن بایدن بر تسلط بر اوضاع آمریکا و دنیای بین‌الملل را از دیگر اهداف این حملات عنوان کرد و گفت: برهم زدن کریدور جبهه مقاومت منطقه از دیگر اهداف این حملات با دستور بایدن بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به حمله به هواپیمای آمریکایی به سوریه اظهار کرد: بایدن به دستور مستقیم پایگاه‌هایی از نیروهای مقاومت را مورد هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه اولین پیام حملات بایدن به سوریه این بوده که به متحدان منطقه‌ای خود بگوید که هستیم و آن‌ها را تنها نمی‌گذاریم، گفت: هدف دیگر آن‌ها این بوده که به ایران بگوید که اگر به برجام باز نگردید گزینه نظامی روی میز است.

خطیب جمعه رشت حمایت از گروه‌های تکفیری شکست‌خورده متلاشی‌شده و وانمود کردن بایدن بر تسلط بر اوضاع آمریکا و دنیای بین‌الملل را از دیگر اهداف این حملات عنوان کرد و افزود: برهم زدن کریدور جبهه مقاومت منطقه از دیگر اهداف این حملات با دستور بایدن بوده است.

فلاحتی با بیان اینکه کشورهای صاحب مقاومت تصمیم دارند آمریکا را از غرب آسیا خارج کنند تا دیگر هیچ نیرویی در غرب آسیا نداشته باشد و این مهم دستور کار است، افزود: تاریخ‌مصرف این بازی‌های کودکانه گذشته است و کسی صولت آمریکا را در منطقه نمی‌بیند چراکه شاخش شکسته و بینی آن‌ها به خاک مالیده شده لذا با این کارهای کودکانه نمی‌تواند رعب و وحشت ایجاد کند.

وی با اشاره به پیوستن ایران به تشکل FATF که حیله روباه‌های مکار همراه با برنامه هویج و چماق است، گفت: رهبری بارها فرمودند چرا ما باید بنشینیم که کشورهای دیگر برای ما نقشه بچینند و برنامه بگذارند، اما عده‌ای از افراد و رجال ایرانی بازمی‌گویند که ممکن است نپیوستن به این تشکل روابط اقتصادی را به چالش بکشاند.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر مقاومت ملت ایران و تحمل بر تحریم‌ها افزود: دوستانی که معتقد به پیوستن به FATF هستند در عرصه بین‌الملل چه کمکی بر ما کردند که ما بخواهیم با نسخه آن‌ها تصمیم بگیریم؟!

فلاحتی با بیان اینکه ملت‌های آزادی‌خواه نیز به این نتیجه رسیدن که باید مقاومت را از ایران بیاموزند، گفت: در برجام هیچ‌چیز جز مقاومت نتوانست ما را پیش ببرد، ما هر جا مقاومت کردیم پیش رفتیم و هر جا رها کردیم آسیب دیدیم.

وی با تأکید بر نقش مقاومت و ایستادگی مردم ایران در ذلالت آمریکا بیان کرد: پیوستن به FATF خیانت دیگر است و هرکسی که چنین نسخه‌ای بپیچد خائن به ملت است، چراکه تنها راه ملت ایران، نظرات رهبری است باید همگان بنگریم که رهبری چه تدبیری دارند.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام باید آینده‌نگر بوده و عامل تدابیر رهبری باشند، افزود: از هیچ قدرت پوشالی دنیا نباید ترسید و با مقاومت و گوش سپردن به فرامین رهبری بر عزت این مردم بیفزایید.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در هفته پیش رو تصریح کرد: آن حضرت، بهترین عبادت بعد از شناخت خدا را انتظار برای امام زمان دانستند چراکه این انتظار به معنای این است که امید برای زندگی و خوش‌بینی به آینده جهان وجود دارد، درست برخلاف مادی‌گرایان که نگاه بدبینانه‌ای به آیندگان دارند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه روز بعثت رسول اکرم در هفته‌ پیش رو بوده و این روز از شریف‌ترین روزهاست گفت: ایران عزیز پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) را بر دست دارد و در آیات و روایات نیز به آن اشاره شده بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/

نظر شما