شناسهٔ خبر: 46040766 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

نامزدی علی انصاریان با بازیگر سینما صحت دارد؟+ عکس

خانواده علی انصاریان به ادعای خانم آسیه اسد زاده بازیگر سینما مبنی بر نامزد بودن علی انصاریان با این بازیگر واکنش نشادن دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ درحالی که علی انصاریان بدون ازدواج کردن با مرگ کرونایی داغ بزرگی بر دل ایرانی ها و ننه علی اش گذاشت! اینک یک بازیگر سینما از نامزدی اش با انصاریان سخن گفته است. خانواده علی انصاریان به ادعای خانم آسیه اسد زاده بازیگر سینما مبنی بر نامزد بودن علی انصاریان با این بازیگر واکنش نشادن دادند.

 

نامزدی علی انصاریان با بازیگر سینما صحت دارد؟/واکنش خانواده علی انصاریان به ادعای خانم بازیگر

علی انصاریان بدون ازدواج کردن با مرگ کرونایی داغ بزرگی بر دل ایرانی ها و ننه علی اش گذاشت!

 

واکنش خانواده علی انصاریان به ادعای خانم بازیگر+ عکس

 

 

ماجرای ازدواج علی انصاریان با آسیه اسد زاده!

در فضای مجازی جنجال تازه ای حاشیه ساز شده که علی انصاریان با آسیه اسد زاده نامزد بوده است.


علی انصاریان بازیگر و بازیکن سابق فوتبال همین چند وقت پیش بود که همه ما برای از دست دادنش بسیار متاثر شدیم و شاید خیلی ها هنوز داغدار این هنرمند طناز و خنده رو هستند.

 

این هنرمند در همه مجالس و برنامه هایی که حضود داشت همیشه با شوخی و طنز کارش را انجام می داد و مخاطب زیادی به او جذب شده بود و تا جاییکه همه می دانند علی انصاریان مجرد بود ولی در روزهای اخیر فردی به اسم آسیه اسد زاده مدعی شده که 5 سال نامزد علی انصاریان بوده است.

 

واکنش خانواده علی انصاریان به ادعای خانم بازیگر+ عکس

ماجرای پیام عاشقانه آسیه اسد زاده برای علی انصاریان

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

به مو میرسه ولی... ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

 

واکنش خانواده علی انصاریان به ادعای خانم بازیگر+ عکس

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با همتجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظهعمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه ،آخرین کلام ، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار ، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم وروح و روانم خواهد ماند.

 

عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.


خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

 

آسیه اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آسیه اسدزاده می‌توان به بازیگری در فیلم طاقباز اشاره کرد.

 

نظر شما