شناسهٔ خبر: 46039186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان:

شناسایی ۵ مورد جدید کرونای جهش یافته در هرمزگان

بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار موارد ابتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان با شناسایی ۵ مورد جدید به ۱۸ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: شمار موارد ابتلاء به کرونای انگلیسی در هرمزگان با شناسایی ۵ مورد جدید به ۱۸ نفر رسید.

وی افزود: پارسیان ۷ نفر، بندرعباس ۴ نفر، بندرلنگه ۲ نفر، بندرخمیر ۲ نفر، قشم ۲ نفر و بستک ۱ نفر تاکنون در پی ابتلاء به کرونای جهش یافته شناسایی شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین با هشدار نسبت به شیوع خوشه‌ای کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: در مورد جدیدی در بندر خمیر خوشه‌ای ۳۵ نفره از ابتلای یک پسر ۱۴ ساله شکل گرفته که به سرعت به خانواده و اطرافیانش منتقل شده است و یک موج از ابتلای کرونا از سمت شهرستان‌های غرب به مرکز استان در حال شیوع است که از مردم خواسته می‌شود برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری به سفرهای غیرضروری نروند.

نوروزیان در بیان آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان نیز با اعلام اینکه ۱۴ اسفند موردی از فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است، اضافه کرد: اکنون ۱۰۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۶ نفر از آنان در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۷ نفر نیز وخیم است.

نظر شما