شناسهٔ خبر: 46038693 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

مقایسه برلیانس H۳۲۰ با رنو ساندرو اتوماتیک

در سیستم حرکتی ساندرو از یک جعبه دنده ۴ دنده خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس H۳۲۰ با رنو ساندرو اتوماتیک است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی رنو ساندرو اتوماتیک:

رنو ساندرو اتوماتیک، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۰ نیوتن متر در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی ساندرو از یک جعبه دنده ۴ دنده خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است.

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است. این یعنی شما در مسافت‌های طولانی نیاز به توقف مکرر ندارید و می‌توانید از مصرف سوخت آن نهایت لذت را ببرید. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی،  سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو و آینه‌های جانبی همرنگ بدنه اشاره کرد.

معرفی برلیانس H۳۲۰:

برلیانس H۳۲۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۹۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی این خودرو از یک جعبه دنده ۴ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲ ثانیه است.

مقایسه برلیانس H۳۲۰ با رنو ساندرو اتوماتیک + مشخصات فنی

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به رینگ ۱۵ اینچی، فرمان تقویت شده برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، تنظیم الکتریکی آینه ها، مه شکن جلو و بازشدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف اشاره کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما