شناسهٔ خبر: 46038683 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گروه‌های مقاومت عراق:مقابله تنها گزینه برای تضمین آزادی و عزت کشور است

تهران- ایرنا- هیات هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه مقاومت عراق یک تصمیم عراقی است، اعلام کرد که مقاومت به هر طریق ممکن ادامه خواهد داشت، حال شرایط و هزینه آزادسازی عراق از لوث وجود اشغالگری هر اندازه که می‌خواهد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، هیات هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در دلِ انبوهی از حوادث و رویدادها، در این مرحله حساس از تاریخ کشور عزیزمان، در این ایام مبارک، صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به دلیل انجام این حملات و ضربات کاری علیه پایگاه‌ها و کاروان‌های نظامیان اشغالگر در سرزمین عراق به مردان مقاومت عراق و آحاد ملت این کشور تبریک می‌گوییم. ما این مناسبت مبارک را گرامی می‌داریم و موارد زیر را توضیح می‌دهیم:

اول اینکه، عملیات‌های مقاومت علیه نظامیان اشغالگر و پایگاه‌های آنها همواره بوده و به قوت خود باقی خواهد ماند و در این عملیات‌ها هیات‌های دیپلماتیک هدف قرار نخواهند گرفت.

دوم اینکه، ما با صفحه جدیدی از صفحات مقاومت روبرو هستیم که در آن سلاح‌های مقاومت همه نظامیان اشغالگر و پایگاه‌های آنها را در هر نقطه‌ای از سرزمین عراق که باشد، هدف قرار خواهد داد. مقاومت از حق قانونی و ملی و حمایت شرعی برای پاسخگویی برخوردار است.

سوم اینکه، مقاومت عراق یک تصمیم عراقی است و به هر طریق ادامه خواهد داشت، حال شرایط و هزینه آزادسازی عراق از لوث وجود اشغالگری هر اندازه که می‌خواهد باشد.

چهارم اینکه، ما به روشنی اعلام می کنیم که هر طرفی که مانع راه مقاومت در مقابله و اخراج اشغالگر باشد، خیانتکار، خوار و ذلیل و بزدل و ترسو است و مقاومت حق دارد بلکه وظیفه دارد به چنین مانع‌تراشی‌هایی بی توجه باشد.

پس مقاومت، مقابله و رویارویی را تنها گزینه برای تضمین آزادی، عزت و سربلندی کشور می‌داند و ماه همه با توکل به خداوند متعال در این راه قدم بر می‌داریم.

نظر شما