شناسهٔ خبر: 46038669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیش از ۳۵ هزار برگ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در زنجان صادر شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای دی‌ تاکنون بیش از ۳۵ هزار و ۶۶۰ فقره برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد صادر شده است.

صاحب‌خبر -

سردار رحیم جهانبخش شامگاه پنجشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا در رابطه با اعمال قانون محدودیت‌ تردد شبانه استان افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، راضی به اعمال محدودیت نیستیم اما این یک سیاست مبتنی بر صیانت سلامت جامعه برای کاهش دورهمی‌های شبانه است.

وی با اشاره به همکاری عموم و اصناف استان در روزهای پایانی سال به ویژه شلوغی بازار اضافه کرد: با توجه به اینکه کسبه زنجان چند ماهی را مشکلاتی در معاملات روزمره داشتند اکنون بازار زنجان رونق اقتصادی دارد و در این میان بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط متصدیان واحدهای صنفی و همشهریان حائز اهمیت است.

 این مسوول، با بیان اینکه طبق بررسی‌ها و بازرسی‌های روزانه درصد استفاده از ماسک در سطح اماکن عمومی استان مناسب است  اما رعایت پروتکل‌ها در واحدهای صنفی توسط متصدیان ضعیف‌تر از شهروندان است، افزود: بر این اساس تقاضا می شود،  افراد متولی نظارت اعم از اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، واحدهای بازرسی مجامع صنفی و بازرسان دانشگاه علوم‌پزشکی استان به این موضوع دقت‌نظر داشته باشند تا از این ناحیه دچار مشکل نشویم.

وی، با تاکید بر اینکه متصدیان و مالکان واحدهای صنفی استان در بحث رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی پیش‌قدم باشند،  ادامه داد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تردد افراد در سطح بازار بیشتر خواهد شد و اگر به یک مرحله‌ای برسد ممکن است با دستور ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، ناچار به اعمال محدودیت‌هایی شویم.

فرمانده انتظامی استان زنجان در رابطه با اعمال قانون محدودیت‌ تردد شبانه در استان زنجان، ادامه داد: از ابتدای دی‌ماه تاکنون بیش از ۳۵ هزار و ۶۶۰ فقره برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رعایت‌ نکردن محدودیت‌های تردد شبانه صادر شده است و با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، راضی به اعمال محدودیت نیستیم ولی این یک سیاست مبتنی بر صیانت سلامت جامعه برای کاهش دورهمی‌های شبانه است.

سردار جهانبخش از برقرار بودن محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد استان خبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که به دلیل شغل خود ناچار به تردد شبانه هستند، مجوزهای لازم‌ را اخذ کنند و سایر همشهریان از تردد شبانه پرهیز کنند تا دچار ضرر مالی نشوند، زیرا اکنون تعداد گشت‌ها افزایش پیدا کرده و در ایام پایانی سال تعداد آنها بیشتر خواهد شد.

نظر شما