شناسهٔ خبر: 46038615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ادعاهای جنگ طلبانه بنی گانتس درباره ایران و برنامه هسته ای کشورمان

شادی سلطان‌زاده

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اظهاراتی جنگ طلبانه علیه ایران، گفت که اگر جهان نتواند ایران را متوقف کند، رژیم صهیونیستی باید به طور مستقل در این زمینه عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه فاکس نیوز، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت و گو با این شبکه مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بروزرسانی برنامه هایش در طرح حمله به تاسیسات هسته ای ایران است و آمادگی دارد به طور مستقل در این رابطه عمل کند. 
گانس در این باره گفت: اگر جهان پیش تر آن ها را متوقف کرده باشد، خیلی خوب است اما اگر این طور نشود، باید مستقل باشیم و خودمان از خودمان دفاع کنیم. 
او ادامه داده «حزب الله لبنان، گروه شبه نظامی تحت حمایت ایران» صدها هزار موشک دارد. یک نقشه طبقه بندی شده از اهداف و مواضع این موشک ها وجود دارد. این یک نقشه هدف است. هر یک از آن ها(اهداف) از نظر قانونی، عملیاتی و اطلاعاتی بررسی شده اند و ما آماده مبارزه هستیم. 
تهدید به حمله به تاسیسات هسته ای کشورمان درحالی هرازگاهی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مطرح می شود که مسئولان نظامی کشورمان بارها هشدار داده اند که هرگونه ماجراجویی صهیونیست ها را به شکلی پشیمان کننده پاسخ خواهند داد، هشدارهایی که عملا تاکنون باعث شده است صهیونیست ها از انجام هرگونه حماقتی در قبال ایران خودداری کنند.
انتهای پیام

نظر شما