شناسهٔ خبر: 46038596 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری کارگاه مجازی سیستم های نوین نوآوری در دنیا

کارگاه مجازی «سیستم های نوین نوآوری در دنیا» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز یکشنبه، ۱۷ اسفند ماه جاری، برگزار خواهد شد و«معرفی سیستم های نوین نوآوری در دنیا»، «مولفه های دانشگاه های کلاس جهانی» و «راهکارهای عملی ارتقای سیستم نوآوری سلامت» از سرفصل های این کارگاه مجازی است

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی پژوهش دانشگاه( RDCC) و دانشکده داروسازی، کارگاه مجازی سیستم های نوین نوآوری در دنیا را برگزار می کند.

بر اساس اطلاعیه مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دانشگاه، این وبینار از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز یکشنبه، ۱۷ اسفند ماه جاری، برگزار خواهد شد و مدرسی آن را دکتر رضا آقابیگی از دانشکده علوم نوین پزشکی بر عهده دارد. 

«معرفی سیستم های نوین نوآوری در دنیا»، «مولفه های دانشگاه های کلاس جهانی» و «راهکارهای عملی ارتقای سیستم نوآوری سلامت» از سرفصل های این کارگاه مجازی است و علاقه مندان تا ۱۶ اسفند ماه جاری فرصت دارند در این وبینار ثبت نام کنند. 

در اطلاعیه مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دانشگاه از علاقه مندان برای شرکت در این وبینار درخواست شده است  با توجه به راه اندازی سامانه جامع کارگاه های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به آدرس http://workshop.tbzmed.ac.ir جهت شرکت در این کارگاه مجازی، ابتدا در این سامانه ثبت نام و پس از دریافت نام کاربری در کارگاه  مورد نظر شرکت نمایند.

گفتنی است شرکت کنندگان در این کارگاه مجازی لازم است  به موارد ذیل برای یادگیری توجه فرمایند:
*نصب برنامه نرم افزار Adobe connect (مخصوص کلاس آنلاین)
*نصب نرم افزار screen capture  (ترجیحا برای مواقعی که خود شرکت کننده قصد ضبط کارگاه را دارد)
*شرکت کنندگان دقت نمایند  باید در قسمت guest، نام و نام خانوادگی را به صورت لاتین وارد کنند تا امکان حضور در کارگاه را داشته باشند.

نظر شما