شناسهٔ خبر: 46038542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روایت تصویری تسنیم از سالگرد شهادت سردار حسن غازی

گروه استان‌ها- سی‌وهفتمین سالگرد شهادت شهید جاویدالاثر با حضور مسئولین کشوری و لشگری، خانواده شهید، همرزمان شهید و جمعی از مردم شهیدپرور اصفهان در گلستان شهدا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سی­‌وهفتمین سالگرد شهادت شهید جاویدالاثر با حضور مسئولین کشوری و لشگری، خانواده شهید، همرزمان شهید و جمعی از مردم شهیدپرور اصفهان در گلستان شهدا برگزار شد.

سرهنگ احمدی در این مراسم با بیان اینکه سردار شهید حسن غازی در عرصه مردانگی الگوی بی‌بدلیل و جاودانه برای جوانان است، اظهارداشت: همانگونه که جسم این شهید در طلائیه جاودان شد ابعاد شخصیتی این شهید هم در اذهان مردم جاودانه شده است و بدون شک می‌­تواند الگویی راسخ برای نسل جوان باشد.

فرمانده گروه توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهید غازی قبل از انقلاب در عرصه مبارزات با رژیم ستم‌شاهی نیز از پیشروان راهپیمایی­‌ها و مراسمات مختلف بودند، ادامه داد: در شرایطی که انقلاب در شرف پیروزی بود، شهید غازی با ورود به عرصه ورزش خود را الگویی برای ورزشکاران معرفی کرد.

وی افزود: شهید غازی بعد از انقلاب جزو جوانانی بود که امام خمینی(ره) از وی به عنوان امیدان آینده نام بردند چرا که در مراتب علمی و دانشی زبانزد و شاخص بود. قرار است به زودی یادداشت‌­های علمی این شهید برای معرفی به جوانان چاپ شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: شهید غازی در شرایطی عازم جبهه‌های جنگ شد که در رشته دندانپزشکی پذیرفته شده بود، شهید غازی در شرایطی وارد عرصه جنگ تحمیلی شد که کاپیتان تیم سپاهان بود و به تیم ملی نیز دعوت شده بود ولی تمام این شرایط را رها کرده و عازم جبهه‌های جنگ شد و در دورانی که فرمانده گردان موشکی بود استعداد خود را به فرماندهان عالی نشان داد تا سبب شود موسس گروه موشکی 15 خرداد تعیین شود.

انتهای پیام/ز

نظر شما